DSPeaker Anti-Mode 2.0 Dual Core (300 euro)

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

rizm

DSPeaker Anti-Mode 2.0 Dual Core (300 euro)

Berichtdoor rizm » ma 24 aug 2020, 16:12

DSPeaker Anti-Mode 2.0 Dual Core

Wegens gewijzigde inzichten zal ik deze Anti-Mode niet gaan gebruiken. Afgelopen week tweedehands aangeschaft. Dit is een zeer compleet apparaat voor room correction en kan tevens als DAC en/of voorversterker dienst doen.
Deze Anti-Mode heeft wat gebruikssporen en drie lichte vlekjes OP het display (alsof er iets tegenaan gespat is). Zie foto. Hier zie je bijna niks van wanneer het apparaat aan staat.

Gezien mijn korte ervaring met dit apparaat verwijs ik graag naar een paar reviews die meer informatie verschaffen dan ik kan doen.

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=131883.0
https://www.tnt-audio.com/accessories/dspeaker_antimode2_e.html
https://www.avforums.com/reviews/dspeaker-anti-mode-2-0-dual-core-review.355

De Anti-Mode wordt geleverd inclusief afstandsbediening, microfoon, originele doos en aankoopfactuur.

Lage vraagprijs i.v.m. een onverwachte kostenpost: 300 euro. Verzending is geen probleem. Afhalen kan ook, in Groningen, en dan kan ik de werking laten zien/horen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door rizm op wo 26 aug 2020, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Leeuwarden

Re: DSPeaker Anti-Mode 2.0 Dual Core

Berichtdoor Leeuwarden » ma 24 aug 2020, 17:22

Ik heb zo'n ding gehad en als oplossing gebruikt voor het inregenen van twee passieve subwoofers. Dat werkt prima. Uiteraard kan het ding veel meer dan waarvoor ik hem gebruikte. En € 300,- is ongeveer € 100 minder dan de gangbare tweedehands prijs! Meer loftrompet heb ik niet in petto... Voor deze prijs een absolute aanrader!

VintageHarry

Berichtdoor VintageHarry » ma 24 aug 2020, 19:10

Wellicht off-topic in dit verkooptopic (ter beoordeling moderator ;)) maar wat is je gewijzigde inzicht om dit, volgens de reviews erg fraaie apparaat, juist niet te gebruiken?

rizm

Berichtdoor rizm » di 25 aug 2020, 7:16

Leeuwarden schreef:Ik heb zo'n ding gehad en als oplossing gebruikt voor het inregenen van twee passieve subwoofers. Dat werkt prima. Uiteraard kan het ding veel meer dan waarvoor ik hem gebruikte. En € 300,- is ongeveer € 100 minder dan de gangbare tweedehands prijs! Meer loftrompet heb ik niet in petto... Voor deze prijs een absolute aanrader!

Dank voor de loftrompet, Leeuwarden!

VintageHarry schreef:Wellicht off-topic in dit verkooptopic (ter beoordeling moderator ;)) maar wat is je gewijzigde inzicht om dit, volgens de reviews erg fraaie apparaat, juist niet te gebruiken?

Ik heb een set Epos ES14 en een set Reference 3a La Veritas. Ik heb twee storende pieken in mijn kamer, op 56HZ en 80Hz. De 80Hz piek kan ik bij de Epos wat temmen door met poortvulling te spelen, zonder al te veel verdere laagafval te krijgen. Dit lukt met de Refs niet en daarom wou ik kijken of DSP wat kon betekenen.
Eerste inzicht is dat ik toch liever naar de Epos luister, de Refs gaan hoogstwaarschijnlijk de deur uit. Tweede inzicht is dat ik mijn systeem zo minimaal mogelijk wil houden zonder extra kastjes en elektronische hulpmiddelen.

VintageHarry

Berichtdoor VintageHarry » di 25 aug 2020, 9:17

Duidelijk verhaal, bedankt voor de toelichting!

Terug naar “Archief”