GM70 monoblokken [VERKOCHT]

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Olaf Markus
ZBA-donateur

Re: Tsaar GM70 monoblokken + Classic3/6SN7GTB voorversterker

Berichtdoor Olaf Markus » zo 22 sep 2019, 2:36

Nou, hier zitten inderdaad een aantal marktplaatsers tussen dus dat gaat het niet meer worden.
Bijzonder jammer in mijn geval. Dit zijn zo'n beetje DE monoblokken die ik graag zou bezitten en waar ik een hele eerlijke prijs voor over zou hebben gehad, ik ben geen afdinger.
Echter hebben we niet eens het stadium bereikt om het over de prijs te hebben.
Ik denk dat als Johan de voorversterker over had kunnen nemen en ik de eindversterkers dat Peter dan de toestellen al verkocht had kunnen hebben aan echte liefhebbers die eerlijke prijzen hadden betaald, en zich ook nog als eerste gemeld hadden als belangstellenden

Goed, op naar de volgende. Uiteindelijk zal ook ik toch een keer een paar dikke buizen monoblokken gaan bezitten (hoop ik)
ZBA donateur.

Ook in 2020!

211audio

Berichtdoor 211audio » zo 22 sep 2019, 10:13

Olaf, er staat een PM voor je. Als je wilt kunt je vanmiddag langskomen.

Olaf Markus
ZBA-donateur

Berichtdoor Olaf Markus » zo 22 sep 2019, 10:35

pm is beantwoord, wordt vervolgd.
ZBA donateur.

Ook in 2020!

Walt

Berichtdoor Walt » zo 22 sep 2019, 10:45

Prachtige versterkers! Zou leuk zijn als deze naar Olaf zouden gaan!

Olaf Markus
ZBA-donateur

Berichtdoor Olaf Markus » zo 22 sep 2019, 11:32

Walt schreef:Prachtige versterkers! Zou leuk zijn als deze naar Olaf zouden gaan!

Dat zou Olaf zelf ook leuk vinden, ik heb vroeger ooit een hele goede buizen eindversterker gehad en helaas met mijn suffe kop verkocht. Altijd spijt van gehad.
Ik ben in het bezit van een (naar mijn smaak) erg goede solid state set, deze gaat echt nooit meer weg, maar ik ben al een aantal jaren op zoek naar ook een hele goede buizen set. Gewoon om er naast te hebben en ook nooit meer weg te doen. Dit soort dingen staan gewoon nooit in de weg.
Van de aangeboden monoblokken ken ik het gehele bouwverslag omdat ik deze doorgenomen heb op de website van Peter, en er zijn alleen maar kwalitatief hoogwaardige componenten gebruikt. Zeer mooie smoorspoelen en zeer mooie utg's. Dit is een klasse set met een zeer hoge muzikale waarde.
En duidelijk op uiterst vakkundige wijze gebouwd, dat straalt er op elke wijze vanaf.
Wil je een fabrieksproduct van deze kwaliteit aanschaffen dan betaal je een veelvoud van deze prijs.
Ik kan er vanmiddag niet heen vanwege mijn fantastische werk, dat is jammer. Maar dit is een set die ik haast ongezien zou kopen.
En nu ik het daar over heb, misschien moet ik dat maar doen voordat deze kans aan mijn neus voorbij gaat.
ZBA donateur.

Ook in 2020!

johan283

Berichtdoor johan283 » ma 23 sep 2019, 20:13

Olaf Markus schreef:Nou, hier zitten inderdaad een aantal marktplaatsers tussen dus dat gaat het niet meer worden.

Ik denk dat als Johan de voorversterker over had kunnen nemen en ik de eindversterkers dat Peter dan de toestellen al verkocht had kunnen hebben aan echte liefhebbers die eerlijke prijzen hadden betaald, en zich ook nog als eerste gemeld hadden als belangstellenden

Johan is zeker nog in de markt
Laat me even weten hoe en wat, als je de VV nog apart wil verkopen :-D

211audio

Re: GM70 monoblokken [VERKOCHT]

Berichtdoor 211audio » do 26 sep 2019, 22:18

En dat de koper er nog lang van mag genieten!
:dank:

Terug naar “Archief”