Hypex spulletjes

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

daniel

Hypex spulletjes

Berichtdoor daniel » do 05 sep 2019, 22:05

Aangeboden, diverse Hypex spulletjes. Omdat ik wat aan het opruimen ben.

Allereerst een set van 2 DLCP's, 'Beta' versie. Dit betreft de nul-serie die destijds bij de introductie aan een aantal testers is aangeboden. Deze is volledig functioneel, maar wijkt op enkele punten wel af van de huidige versie.
Ik heb hem destijds overgenomen van medeforumlid Martijn H. Dat verkooptopic is hier te vinden.

De set bestaat uit:
2x DLCP dsp board
2x Input board
1x controller board
1x Microchip Pickit programmer (alhoewel ik niet zou weten hoe je aan nieuwere firmware zou moeten komen)

Een en ander ingebouwd in een kast. Ik heb 1 van de DLCP boardjes nog bedraad naar 6 stuks XLR connectoren. Ik heb het gebruikt, het geheel was netjes aan te sturen met een oudere versie van Hypex Filter Designer, versie 2.12, die nog steeds te downloaden is van de Hypex site

dlcp1.jpg

dlcp2.jpg

dlcp3.jpg

Verder twee stuks UCD400ST versterkermodules. Deze zijn gebruikt en zien er ook zo uit. Degene waar ik ze ooit van kocht heeft ze met siliconenkit bevestigd (!). Deze zit er nog op, duidelijk te zien op de onderzijde. Mijn OCD kan hier niet mee omgaan, vandaar dat ze al heel lang in de kast liggen en nu dus weg mogen.

UCD_top.jpg

UCD_bottom.jpg

Hetzelfde geldt voor twee voedingen, Hypex supply ST. Ook op dezelfde wijze gemonteerd geweest. Verder wel functioneel uiteraard. Zie foto's

PSUs.jpg

PSU bottom.jpg

Tot slot nog twee identieke Amplimo ringkerntrafo's, 2x42V, 2.68A. Prima te gebruiken met de bovengenoemde versterkers en voedingen.

trafo's.jpg

Vraagprijzen:

Alle electronica (dus zonder de trafo's): enkel alles in 1 koop voor 125 euro

beide trafo's voor 50 euro

Zou eventueel verzonden kunnen worden (verzendkosten voor de koper), maar bij voorkeur alles in Eindhoven afhalen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

powerflux

Re: Hypex spulletjes

Berichtdoor powerflux » vr 06 sep 2019, 8:54

Hoi!

Ik neem alles graag van je over. Ik stuur je een bericht.

Shadow

Berichtdoor Shadow » vr 06 sep 2019, 9:43

Even opletten met iemand die 6 jaar geleden z'n laatste bericht poste Daniel :idea: (en ook maar 2 berichten op z'n naam heeft staan)

powerflux

Berichtdoor powerflux » vr 06 sep 2019, 10:41

Ja, die is leuk. Bedankt hoor! Wat is dat nou voor opmerking? Moet ik echt op elk forum waar ik lees of een account heb elke dag een 'goedemorgen!' posten? Hoe had je gereageerd op iemand die speciaal voor deze advertentie een nieuwe account had aangemaakt?

Ik kom gewoon in persoon die spullen ophalen. Dat ik niet veel (of helemaal niet) post wil niet zeggen dat ik niet af en toe de hobby voel kriebelen.

Shadow

Berichtdoor Shadow » vr 06 sep 2019, 11:20

Bekijk het even van de andere kant - er zijn hier al vaker spulletjes over gegaan en waar later bleek; niet voor betaald is / werd.
Of terug gestuurd onder het mom van defect terwijl het een ander apparaat betrof.
Mensen die hier alleen een account maken om spullen te slijten zullen eerst een aantal berichten moeten posten voor ze toegang krijgen tot de verkoophoek :wink:
Niks persoonlijks dus, maar ons kent ons hier graag O:)
Dat werkt ook in jouw voordeel als je nog eens wat meer bij draagt en / of ook wat gaat verkopen, snap je?

powerflux

Berichtdoor powerflux » vr 06 sep 2019, 11:41

Ik snap het.
Anyway, Daniel heeft m'n gegevens en ik hoop volgende Woensdag een mooi stapeltje hobbymateriaal in de auto te hebben liggen :)

ray5150

Berichtdoor ray5150 » vr 06 sep 2019, 11:55

Het is inderdaad een hele nette prijs, zo alles bij elkaar. :goedzo:
Kun je een hele knappe set van bouwen.

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » vr 06 sep 2019, 11:59

powerflux schreef:Ik snap het.
Anyway, Daniel heeft m'n gegevens en ik hoop volgende Woensdag een mooi stapeltje hobbymateriaal in de auto te hebben liggen :)

dan wel hier de voortgang laten zien hè :bakkie:

:foto:
If it measures good, but sounds bad, you're measuring the wrong thing." ― Dr. Richard C. Heyser

ray5150

Berichtdoor ray5150 » vr 06 sep 2019, 12:00

+1 :D

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » vr 06 sep 2019, 12:03

Pas maar op met die DLCP proto's, rammelende firm en software die niet te upgraden is en eigenlijk zijn ze niet te vergelijken met huidige DLCP.
Fusion Filterdesign

powerflux

Berichtdoor powerflux » vr 06 sep 2019, 12:09

Gelukkig hangt m'n muziekplezier er niet vanaf :) Beneden staan 2 stuks NC252MP in bi-amp die het erg goed doen.

Wat betreft de rammelende firmware en dradenspaghetti: Ik kan wel plezier beleven van de one-off/beta/special/experimenten. Vaak leerzaam, vaak modbaar en soms gewoon eigenlijk prima bruikbaar. De UCD's schoonpoetsen en doormeten en een kastje voor uitzoeken.. helemaal zin in.

Jullie moeten niet te snel resultaat verwachten, er lopen nog veel andere leuke projecten, maar dit setje kan ik niet laten liggen.

daniel

Berichtdoor daniel » zo 08 sep 2019, 20:23

Wat een toestanden jongens. Ik waardeer de bezorgdheid, maar ik ben een grote jongen en Floris en ik hebben goede afspraken gemaakt. Maar goed, dat had ie zelf ook al duidelijk gemaakt.

ds23man schreef:Pas maar op met die DLCP proto's, rammelende firm en software die niet te upgraden is en eigenlijk zijn ze niet te vergelijken met huidige DLCP.

Volgens mij had ik al duidelijk gemaakt dat deze niet te vergelijken zijn met de huidige versies.

dre

Berichtdoor dre » zo 08 sep 2019, 20:46

daniel schreef:Wat een toestanden jongens. Ik waardeer de bezorgdheid, maar ik ben een grote jongen en Floris en ik hebben goede afspraken gemaakt. Maar goed, dat had ie zelf ook al duidelijk gemaakt.

:rofl: :rofl:
Потому что это возможно!

daniel

Berichtdoor daniel » wo 11 sep 2019, 17:39

Verkocht

Terug naar “Archief”