CarloPJB schreef:meiborg schreef:Chappeau! Geniet er van!
Mvg Reinder
Dat lukt opperbest , kom haast niet aan slapen toe.
je buren wel?
Moderator: Beheerdersteam
CarloPJB schreef:meiborg schreef:Chappeau! Geniet er van!
Mvg Reinder
Henkjan schreef:CarloPJB schreef:meiborg schreef:Chappeau! Geniet er van!
Mvg Reinder
je buren wel?
Henkjan schreef:CarloPJB schreef:meiborg schreef:Chappeau! Geniet er van!
Mvg Reinder
je buren wel?
Walt schreef:De vraag die ik heb is in hoeverre je nu gegrepen bent door het upgrade virus, je set is in korte tijd veel beter geworden maar er zijn natuurlijk nog stappen te maken zoals AT woofers voor het laag...![]()
Ik zeg het maar weer eens, in grotere aantallen zit er een interessante korting op AT units! Ik denk dat een forum groupbuy op best wat interesse zou kunnen rekenen.
Groetjes Walter
Walt schreef:Gelukkig hebben we daarvoor de emoticons op het forum!
Ik zit zelf ook nog wel eens na te denken over een extra sub voor het allerdiepste laag, niet dat ik dat hier nodig heb maar het lijkt me wel leuk om weer eens een dikke sub te maken met bijv. een Hypex 8.0 en een brute AT 15 incher...
Walt schreef:Als je woonkamer slechts 20m2 groot is, dan is een 15" meer dan genoeg hoor. Bovendien maakt AT geen grotere units dan 15" dacht ik...
Groetjes Walter
je buren uitkopen?CarloPJB schreef:.... Heb al wel iets in mijn hoofd maar de volgende stap kost wéér serieus geld![]()
Henkjan schreef:je buren uitkopen?CarloPJB schreef:.... Heb al wel iets in mijn hoofd maar de volgende stap kost wéér serieus geld![]()
Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten