Walt schreef:Hallo pappaleo,
Als je op de snelweg een afslag nadert maar jij moet rechtdoor maar die afslag staat vast dan heeft het rechtdoor gaande verkeer ook hinder...
Groetjes Walter
Nu nog een keer in het Nederlands?
Moderator: Beheerdersteam
Walt schreef:Hallo pappaleo,
Als je op de snelweg een afslag nadert maar jij moet rechtdoor maar die afslag staat vast dan heeft het rechtdoor gaande verkeer ook hinder...
Groetjes Walter
pappaleo schreef:Belangrijker dan de 'kwaliteit' van de condensator is de juiste waarde. Een 8,2uF kan niet zomaar vervangen worden door een 10uF omdat die zogenaamd van betere kwaliteit is.
De condensator van 15uF zit niet in de signaalweg en dan wordt het vervangen door een SGO exemplaar al helemaal een operatie waar het nut minimaal is en betwijfeld mag worden.
Laat ik zeggen, het zou bij mij niet hoog op de prioriteitenlijst staan.
Walt schreef:@Jeroen_d:
Waarom hebben jullie eigenlijk die notch toegepast voor de AMT, had dit ook niet in de DSP gekunt?
Verder zie ik de opslingering in het hoog filter, exact wat ik ook had in mijn filter met mijn vorige AMT's. Ik kreeg dit qua klank nooit echt 100% misschien kwam het wel door die opslingering, dit ondanks dat de totale responsie wel vlak was.
Groetjes Walter
Henkjan schreef:en van het soort opnames, in concertopnames zit er veel "ruimte info" in die laagste octaaf.
ds23man schreef:Henkjan schreef:en van het soort opnames, in concertopnames zit er veel "ruimte info" in die laagste octaaf.
Denk eerder dat dat de luchtverversingsinstallatie is die je hoort.......
hannesie schreef:Net als de ijsbreker op de Dnjepr rivier voer, die in de opnames zat bij Philips.
hannesie schreef:Dus als ik die wil horen moet ik bij Carlo op bezoek.
Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten