OBSP open-baffle-speaker-project
Moderator: Beheerdersteam
-
Re: OBSP open-baffle-speaker-project
ja inderdaad, op de korte kanten is de tussenruimte nul en op beide andere kanten 6mm, dat zie je goed
Foobar2000 + REW filter impuls response - LynxtwoB - Bryston BP20 - 2xUCD400HG+4xUCD180H&R - Linkwitz Orion 3.3
-
Is het PVC of HDPE? Dat laatste is wel vaker niet 100% rond. Misschien dat je met wat warmte en enige druk een en ander in model kan krijgen.
Genoeg is beter.
-
richard schreef:Is het PVC of HDPE? Dat laatste is wel vaker niet 100% rond. Misschien dat je met wat warmte en enige druk een en ander in model kan krijgen.
geen idee

Foobar2000 + REW filter impuls response - LynxtwoB - Bryston BP20 - 2xUCD400HG+4xUCD180H&R - Linkwitz Orion 3.3
-
architect schreef:de binnenenbuitenzijde lijken gewoon pvc pijp en daartussen zit een zelfde kleur materiaal met luchtbelletjes; ik dacht eraan om hem op te warmen met een electrisch kacheltje en er dan een cirkelvormige plank in te drukken; lijmen wordt dan wel weer lastig en ik weet nog nite welke lijm geschikt is
Zo heb ik het ook ongeveer gedaan.
Om het ding vast te lijmen heb ik Tec7 gebruikt. Absoluut superspul.
an annoying noise annoys an oister.
are all audiophiles obsessive compulsives or is this just a stereo type?
are all audiophiles obsessive compulsives or is this just a stereo type?
-
PVC Ultra-3, twee lagen pvc met een opgeschuimde laag gerecyclede PVC er tussen. Kun je lijmen met PVC- lijm, Maar misschien is boren en schroeven beter gezien het formaat.architect schreef:geen ideede binnenenbuitenzijde lijken gewoon pvc pijp en daartussen zit een zelfde kleur materiaal met luchtbelletjes;
Genoeg is beter.
-
boren en schroeven kan ik niet mooi afwerken denk ik aan de buitenzijde
Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”