Ciare H12.1
Moderator: Beheerdersteam
Ciare H12.1
Zo, even een projectje tussen door. Had al heel lang het idee om eens wat te bouwen met de Ciare HX201 breedband speaker, zoals ook gebruikt in de Solo201 van Tony Gee. Dus op naar de plaatselijke houtboer voor een plaat 22mm MDF en de zaagtafel maar eens opgesteld in de tuin. Resultaat na een weekje werk.
Het wachten is nu op de units vanuit Italië.
Moet ook nog even een goede cirkelgeleider bouwen voor het frezen van de gaten voor de units en de baspoort.
Moet ook nog even een goede cirkelgeleider bouwen voor het frezen van de gaten voor de units en de baspoort.
Re: Ciare H12.1
Ik hoop dat ik ze voor 4 oktober klaar krijg, dan kunnen ze mee naar de ZBA dag 
Is het dan leuk om ze aan een Raspberry Class D te hangen?
2 x 25 W, of is dat te krap?
Ze hebben een rendement van 96dB, dan lijkt mij 25 Watt wel voldoende om er een beetje volume uit te persen.hannesie schreef:Is het dan leuk om ze aan een Raspberry Class D te hangen?
- bartsegers
Vandaag even één zijde van de interne bekabeling gedaan, het wachten is even op de units voor ik de andere zijde kan afmonteren.
mooi stukje Jantzen solid core kabel
mooi stukje Jantzen solid core kabel
Laatst gewijzigd door Zweitse op zo 14 sep 2014, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik luister daar met veel plezier al erg lang naar.dre schreef:Die van Tony ziet er ook heel goed uit!
Wat is die Zweitse toch ook een boefje...
Kom ik es een keertje niet, gaat ie nog snel effe wat leuks bouwen....
Tssss....

Tssss....
Misschien klinken ze wel helemaal niet, en ben je blijk dat je er niet bent geweest. Maar dat gaan we je achteraf wel vertellensjons schreef:Wat is die Zweitse toch ook een boefje...
Tssss....
ZBA dag in het oosten is natuurlijk ook al weer in zicht
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Zeer zeker. Kan alvast verklappen dat als je met de Ciare komt Zweitse je niet de enige breedbander bentZweitse schreef:Misschien klinken ze wel helemaal niet, en ben je blijk dat je er niet bent geweest. Maar dat gaan we je achteraf wel vertellensjons schreef:Wat is die Zweitse toch ook een boefje...
Tssss....
![]()
ZBA dag in het oosten is natuurlijk ook al weer in zicht
Leuk, battle of the breedbanders, misschien dat molekuul dan zijn solo201 kan meenemen. 
Ik za er eens over na denken... Het is wel 2:17u rijden vanuit goirle naar Beesterzwaag.