Hans, een beetje laat (of vroeg zoals je het noemen wilt

).
Wederom een hele leuke en gezellige (en veel te vroege

) luistersessie gehad bij je!
Ja ben een vroege vogel haha!
Je hebt een zeer mooi en flexibel syteem nu staan met het aktief laag als je het mij vraagt.
Klinkt als een klok! Zeer fraai!
Heb niet veel tijd gehad (eigenlijk helemaal geen tijd) om naar je cd's hier te luisteren.
Maar de enige die ik hier bij me thuis nog half kon spelen was die van
Yellow (de koelere wat klink dat waanzinnig, en dan wil ik de combi hier niet de hemel in prijzen maar enkel dat het erg naar mn zin klinkt.

).
Ik stond op het punt weer naar huis te gaan bij je en zette je nog snel een nummer op van die cd.
Wow wat klonk dat waanzinnig lekker daar bij je en ik wilde die cd ook eigenlijk erg graag

!
(ga de originele ook nog kopen).
Dus had je nog snel in je heerlijke hobbykamer voor me gebrand.
Mail even die tekening van die frontplaten, dan laat ik die uitsnijden dmv hogedruk waterstraal.
Materiaal en dikte dan opgeven.Het orgel klonk ook erg goed op je huidige configuratie met de mooie woofers maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het diepe laag toch wel miste (helaas mooie referentiemuziek die ik dan in den treuren ken en dat is jouw schuld haha!

).
Desalniettemin heb je een zeer mooi systeem staan wat ikzelf never en te nimmer zelf zo kan configureren en afstellen!
Kort door de bocht ben ik dan ook nog steeds zeer te spreken over de prestatisch van de nogal (wellicht) ongebruikelijke combi die ik nu hier heb staan.
Elke keer als ik er weer goed voor ga zitten (en dat is niet zo vaak meer de laatste tijd maar vandaag weer wel) dan boeit het me steeds weer en zeker nadrukkelijk mede dankzij Jeroen hoe hij heeft meegeholpen aan de constructie en ultieme meting+filtering.
Zeer mooie combi die ik zeker niet snel van d hand wil doen.
Een gevorderde autist.