De spullen:
scan-speak 18w/8531g00
focal tc120 td5
tritec 1,8mH 7x0,6
mundorf folie 0,22mH cfc14
mundorf supreme 15uF
audyn cap+ 6,8uF
De kasten:
Moderator: Beheerdersteam
SARK schreef:Oei, ik ben nu heel nieuwsgierig![]()
Ik weet niet wat je gaat doen maar hou alsjeblieft rekening met vochtinwerking en krimp van materialen
Arno schreef:Kijk hier maar eens bij de specificaties. Ik denk dat het met die krimp wel gaat meevallen.
Arno schreef:SARK schreef:Oei, ik ben nu heel nieuwsgierig![]()
Ik weet niet wat je gaat doen maar hou alsjeblieft rekening met vochtinwerking en krimp van materialen
Kijk hier maar eens bij de specificaties. Ik denk dat het met die krimp wel gaat meevallen.
Pjotr schreef:Arno schreef:SARK schreef:Oei, ik ben nu heel nieuwsgierig![]()
Kijk hier maar eens bij de specificaties. Ik denk dat het met die krimp wel gaat meevallen.
Ja ik zie het: "tandwiel aangedreven motor 1,5 kW / 7-40 tpm"
Dat gaat een stevig subje worden...........
SARK schreef:Wil je al een tipje van de sluier oplichten
dre schreef:yep,hij is doorgedraaid!
xbake schreef:Ik weet mss al een toepasselijke naam voor je subwoofer: "Hernia"
Arno schreef:xbake schreef:Ik weet mss al een toepasselijke naam voor je subwoofer: "Hernia"
Welke subwoofer![]()
![]()
Lees de openingspost nog eens.
Pjotr schreef:Hoi Arno,
Spannend, ben benieuwd hoe je uitkomt. Vraag mij alleen af hoe het zit met de hechting op het hout op den duur. Als het hout van het cement loslaat heb je een rammelkast. Of wordt ie alleen van cement?
Pjotr schreef:Hoi Arno,
Spannend, ben benieuwd hoe je uitkomt. Vraag mij alleen af hoe het zit met de hechting op het hout op den duur. Als het hout van het cement loslaat heb je een rammelkast. Of wordt ie alleen van cement?
EppeRRR schreef:Dat zal me een zware jongen worden, maar super gaaf idee
suc6
Arno schreef:Hier nog een plaatje van wat toegevoegde facetten en een van de mee te gieten rampamoeren.
MechanicalAnimal schreef:ik had 't al even geoppperd bij je thuis, maar zou je niet beter kunnen gaan voor een gat door-en-door met daarachter een montage-ring met getapte gaten?...Als die rampamoeren ook maar iets uit het lood staan dan kun je je driver al niet meer fatsoenlijk vastsnokken?
Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”
Gebruikers op dit forum: Ahrefs Site Explorer [backlinks checker], beijert, CCBot, Koen K, pappaleo en 0 gasten