Leobus schreef:Ja,
Een mooie speaker, zowel qua uiterlijk als qua geluid.
Ik vind het slankere model t.o.v de Daudio iets mooier. Ook de montage van de tweeter vind ik mooier. Als aanhanger van de AT units zou ik wel eens willen weten of die ook toe te passen zijn als middentoner. Of is het rendement dan te laag? Ik heb de indruk dat die nog net iets muzikaler zijn dan de door jullie toegepaste unit.
Nog een woordje van kritiek. Als je een dergelijk fraaie speaker demonstreert, (Ze zijn een proeve van bekwaamheid) kun je de Nassac beter thuis laten. De verschillen zijn wel erg groot.
Groet,
Leobus
Beste Leobus,
Bedankt voor je positieve reactie.....maar in antwoord op je vragen
Je kan het ook zo zien, de Nassac is een fraaie speaker, en op zich zelf een uitzonderlijk goede speaker voor de aangegeven prijs, dat je dan voor de Eloquentia een 4x zo grote investering moet doen en dan een flinke sprong voorwaarts gaat is dan logisch, en ook een compliment.......want dat is namelijk helemaal niet zo gewoon, vaak zijn de verschillen marginaal bij de grote merken.
Nee de AT-Unit pas niet in ons concept, dat rendement is inderdaad te laag om met onze AMT te matchen, en wij wilde ook geen kopie van de W1 maken, maar een systeem met een iets andere insteek, maar wel het Hybride OB principe.
De W1 van D-audio vinden wij ook een geweldige speaker, daar is niets op af te dingen.................maar de Eloquentia klinkt anders......en dat is prima, hebben eventuele kopers ook nog keuze.
Groet Andre