ds23man schreef:Feitelijk zeggen ze hetzelfde wat ik heb gezegd na een luistersessie bij Hans thuis.
Resumerend was dat ... ?
Moderator: Beheerdersteam
ds23man schreef:Feitelijk zeggen ze hetzelfde wat ik heb gezegd na een luistersessie bij Hans thuis.
ds23man schreef:Dat een dipool een geluidsbeeld geeft die niet overeenkomt met zoals het bedoeld is door de muzikant/producer/geluidstechneut in het productieproces.
SSassen schreef:ds23man schreef:Dat een dipool een geluidsbeeld geeft die niet overeenkomt met zoals het bedoeld is door de muzikant/producer/geluidstechneut in het productieproces.
Wacht even, da's een broad sweeping generalization zoals ze aan de andere kant van het kanaal zouden zeggen, enige nuance lijkt me hier wel op z'n plaats, want feitelijk geldt dit voor iedere luidspreker. Kortom, onderbouw dat eens in meer detail?
hannesie schreef:Wat ik dan wel weer bijzonder vind, dat de door de recensent Srajan Ebaen (6moons), de Metrum de hemel in word geschreven, en vervolgens de anderen ( Henk en Marja) vinden dat het dan niet voldoende uit de verf komt.
De tijd gaat snel?
Of is het de techniek, (Chips) die hier een rol speelt?
SSassen schreef:ds23man schreef:Feitelijk zeggen ze hetzelfde wat ik heb gezegd na een luistersessie bij Hans thuis.
Resumerend was dat ... ?
ray5150 schreef:SSassen schreef:ds23man schreef:Feitelijk zeggen ze hetzelfde wat ik heb gezegd na een luistersessie bij Hans thuis.
Resumerend was dat ... ?
Ben even het archief ingedoken...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 9#p1649939
hannesie schreef:Wat ik dan wel weer bijzonder vind, dat de door de recensent Srajan Ebaen (6moons), de Metrum de hemel in word geschreven, en vervolgens de anderen ( Henk en Marja) vinden dat het dan niet voldoende uit de verf komt.
De tijd gaat snel?
Of is het de techniek, (Chips) die hier een rol speelt?
SSassen schreef:ray5150 schreef:SSassen schreef:ds23man schreef:Feitelijk zeggen ze hetzelfde wat ik heb gezegd na een luistersessie bij Hans thuis.
Resumerend was dat ... ?
Ben even het archief ingedoken...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 9#p1649939
Kijk, daar kan ik wat mee en geeft wat duiding aan Gerhard z'n stelling. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ten dele met hem eens ben, open-baffle pretendeert kastinvloeden te minimaliseren, echter door een veel grotere interactie met de ruimte krijg je er ook één groot nadeel voor terug en da's de ruimte die nu veel meer een stempel drukt op de weergave.
ds23man schreef:Wat is het andere deel?
Walt schreef:Zeer positieve recensie inderdaad! Als je in Duitsland voet aan de grond kan krijgen is dat mooi meegenomen, de hifi scene is daar veel meer uitgesproken dan in Nederland, daar zitten dus veel potentiele klanten!
Groetjes Walter
FR_Aad schreef:Vergis je niet, de Duitse consument denkt en handeld anders dan de Nederlandse consument.
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten