Leeuwarden schreef:Ed was toch de man die ook prachtige basgitaren bouwde? Gaat helemaal goed komen!!
Yup en Jeroen de man van de prachtige filters. Kan niet mis gaan. B.t.w. ik begrijp hieruit dat jij proefkonijn bent Jan?
Moderator: Beheerdersteam
Leeuwarden schreef:Ed was toch de man die ook prachtige basgitaren bouwde? Gaat helemaal goed komen!!
Pjotr schreef:Massief hout wat niet meer werkt is lastig te vinden. Ik was laatst op bezoek bij een houtzaagmolen die volop in gebruik is. Het draaiend houden van zo'n ding is allemaal liefdewerk en vrijwilligerswerk. De molenaar vertelde dat ze alleen hout verzagen wat minimaal 1 jaar in de sloot heeft gelegen maar dat hij een veel oudere voorraad heeft.
Pjotr schreef:Leeuwarden schreef:Ed was toch de man die ook prachtige basgitaren bouwde? Gaat helemaal goed komen!!
Yup en Jeroen de man van de prachtige filters. Kan niet mis gaan. B.t.w. ik begrijp hieruit dat jij proefkonijn bent Jan?
ray5150 schreef:Pjotr schreef:Massief hout wat niet meer werkt is lastig te vinden. Ik was laatst op bezoek bij een houtzaagmolen die volop in gebruik is. Het draaiend houden van zo'n ding is allemaal liefdewerk en vrijwilligerswerk. De molenaar vertelde dat ze alleen hout verzagen wat minimaal 1 jaar in de sloot heeft gelegen maar dat hij een veel oudere voorraad heeft.
Is dat De Salamander in Leidschendam, Peter ?
Pjotr schreef:Massief hout wat niet meer werkt is lastig te vinden. Ik was laatst op bezoek bij een houtzaagmolen die volop in gebruik is. Het draaiend houden van zo'n ding is allemaal liefdewerk en vrijwilligerswerk. De molenaar vertelde dat ze alleen hout verzagen wat minimaal 1 jaar in de sloot heeft gelegen maar dat hij een veel oudere voorraad heeft. Na het zagen wordt het nog minimaal 1 jaar op de wind gedroogd in een droogschuur. Omdat ze op niet-commerciële basis werken was het hout wat ze leveren nog goed betaalbaar. Waarschijnlijk weet je dit al wel, maar toch.
jeroen_d schreef:Wij gaan waarschijnlijk voor het C1 model een uitzondering maken. Er is wat in ontwikkeling samen met forumlid asterduc. Over niet al te lange tijd zal hij een topic starten.
ray5150 schreef:De term "niet al te lange tijd" kun je natuurlijk hèèèèl ruim opvatten...
Walt schreef:Ga je de versie maken met de AT mid of de SB Acoustic mid?
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten