Fountek mist als je op merken klikt. Het zal wel lastig zijn om deze er nog bij tussen te drukken

. Ook bij "luidsprekers" staat fountek er niet bij. Ook ik vind het erg wit, maar dat is een beetje een persoonlijke voorkeur. Als je veel achter een schermpje zit worden je ogen soms wat gevoelig voor een dergelijke lichtbak

. Ook is het niet efficiënt voor de amoled schermpjes

.
Verder zou je er voor kunnen kiezen om de categorieën die leeg blijven niet weer te geven (tweeters(0) is misschien niet zo interessant). Ook zou je het kopje "product" recht boven de categorieën kunnen uitlijnen. Het plaatje van de formulieren oid zou er dan deels achter kunnen ofzo. Dat zou er iets strakker uit zien en meer in dezelfde lijn met de tekst in het middenveld.
Verder gaan er nog een paar dingetjes mis. Als je op "merken" klikt blijft deze niet als actief staan. Ook heeft de "bestellen" knop op dat moment geen hover eigenschap.
Eventueel zou je de kleur van de tekst in het menu onder het hoofdmenu iets donkerder kunnen maken. Misschien kun je dat menu zelfs helemaal weg laten en in het linker menu verwerken. Nu heb je een hiërarchie die misschien niet helemaal duidelijk is.
De site ziet er verder wel een stuk beter uit

edit: Op een of andere manier krijg je een witte balk onder je site. Dit terwijl je body e.d. wel een margin 0 hebben. Ik zie niet zo snel waar dit vandaan komt, maar het lijkt me niet de bedoeling.