hint: viewtopic.php?f=5&t=13958Lambert schreef:Uiteraard kan ik (waarschijnlijk) al jullie vragen op materialengebied (alu , staal , titaan , keramiek , etc) en mechanisch/bewerkings (schroefdraden etc.) gebied beantwoorden.
Instrumentmaker stelt zich voor
Moderator: Beheerdersteam
-
- Beheerder / Site Admin
Re: Instrumentmaker stelt zich voor
kan je ook het alu laten (zwart) anodiseren? ik wil graag voor de onderstaande kast een mooie grote volumeknop hebben, en zwart zou veel mooier staan...

-
- Ook commercieel actief
Ja hoor , dat kan.
Hangt van de aluminiumlegering af hoe goed het lukt , maar zwart anodiseren is heel gebruikelijk.
Nou doe ik dat niet zelf , heb echter wel goede ervaringen met een bedrijf in Voorburg : Haveman
Een ander idee : als je het laat chromateren kun je daarna naar hartelust verven met duurzaam resultaat
Hangt van de aluminiumlegering af hoe goed het lukt , maar zwart anodiseren is heel gebruikelijk.
Nou doe ik dat niet zelf , heb echter wel goede ervaringen met een bedrijf in Voorburg : Haveman
Een ander idee : als je het laat chromateren kun je daarna naar hartelust verven met duurzaam resultaat
-
- Beheerder / Site Admin
verven was ik niet van plan, netjes zwart geanodiseerd lijkt me mooi
-
- Ook commercieel actief
Henkjan schreef:verven was ik niet van plan, netjes zwart geanodiseerd lijkt me mooi
Vindt ik ook mooier.