Vooraankondiging Hypex High End DSP platform

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

hannesie

Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform

Berichtdoor hannesie » zo 08 dec 2019, 18:13

ds23man schreef:Wat verder gewoon vergeten wordt is dat naast de standaard producten die voor oem en diy beschikbaar zijn heel veel specifiek ontwerpwerk gedaan wordt voor fabrikanten en dat kost gewoon veel tijd voor de R&D en niet voor de support afdeling.

Dat verbaast mij ook iedere keer weer bij de Soekris DAC, men haalt de vreemdste en kromme streken uit, en dan mag de ontwerper/fabrikant vertellen hoe ze een beter resultaat kunnen verkrijgen, en vervolgens doen ze wat anders.
De meest vreemde constructies komen tevoorschijn, en dan heeft een ander het gedaan, ja want je was niet duidelijk genoeg. :shock:

Ik zou het niet eens meer op die manier in/op de markt zetten, als ik een ontwerper/fabrikant zou zijn. :sure:
Hans

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » zo 08 dec 2019, 18:17

satefan schreef:
ds23man schreef:
satefan schreef:
Probeer HFD dan maar eens op een NL versie van Windows te draaien...

Draait hier gewoon op W10 NL, sterker nog al mijn beta-testing is daar op gedaan naast de NL versie van W7.

Ik ga er nog eens naar kijken dan. Bij mij opent de folder voor de filter-configs steevast uit een verkeerde directory.

Gebruik je toevallig een alternatieve externe plek voor je map documenten? Maar als dat het enige probleem is...
Fusion Filterdesign

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » zo 08 dec 2019, 18:22

Pjotr schreef:
ds23man schreef:
Pjotr schreef:Ik wel. Die OEM producten vragen veel support van Hypex en dat kost ze tijd en dus geld. Daar hebben ze geen zin in of hebben het niet.
Het is precies andersom Peter. Van de 1000 supportvragen die binnenkomen zijn 950 van diy klanten waar dan ook nog eens 95% volledig onzin vragen zijn omdat men gewoon niet weet waar men mee bezig is. Van de 50 overgebleven vragen van oem klanten is 99% een normale hulpvraag

In mijn optiek vraagt een goed product niet veel meer support dan goede documentatie biedt. Óók een OEM product! Denk dat ook wel meespeelt dat een Hypex product eigenlijk nooit af is en voortdurend muteert.
Welke producten muteren voortdurend? Als je de revisielijsten van de datasheets doorkijkt zie je eigenlijk alleen wat correcties op fouten in de datasheet en een enkele aanpassing in het product om het beter te maken.

Wat verder gewoon vergeten wordt is dat naast de standaard producten die voor oem en diy beschikbaar zijn heel veel specifiek ontwerpwerk gedaan wordt voor fabrikanten en dat kost gewoon veel tijd voor de R&D en niet voor de support afdeling.

Ja, ja kalm maar Snoek. We begrijpen nu heus wel waarom Hypex van die vermaledijde diy onzin klanten af wil... Blijft niettemin wel jammer dat het zo loopt :sure: Alhoewel die Leeuwarden er wel lol in heeft zo te zien :rofl:

Hypex wil helemaal niet van de diy klanten af, wel is het support verhaal wel een behoorlijk wegende factor geworden bij het in het markt zetten van producten voor diy. Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat het derde kanaal bij de twee weg Fusion gewoon uit staat in de dsp.
Fusion Filterdesign

Terug naar “Persberichten”