Wel top dat het snel weer geregeld is iig

Moderator: Beheerdersteam
holco schreef:Maakt niet uit, maar zo'n plate amp blijft mijn inziens qua warmte afvoer wel discutabel.
jvenema schreef:Hij is natuurlijk een beetje opgesloten, maar een class D versterker met geschakelde voeding is natuurlijk heel efficiënt en produceert weinig warmte. Ik neem aan dat je als fabrikant toch wel aan de veilige kant van de warmteafvoer wil blijven, want garantiegevallen kosten je veel geld.
ds23man schreef:Die gleuven hebben er altijd al ingezeten.
ds23man schreef:jvenema schreef:Hij is natuurlijk een beetje opgesloten, maar een class D versterker met geschakelde voeding is natuurlijk heel efficiënt en produceert weinig warmte. Ik neem aan dat je als fabrikant toch wel aan de veilige kant van de warmteafvoer wil blijven, want garantiegevallen kosten je veel geld.
Mijn 253's met MFB worden nauwelijks warm, ook niet na een tijdje "pompen". Ik zeg nogmaals, de modules zijn getest op betrouwbaarheid in gesloten houten bakjes waar ze net in passen.
toetertje schreef:ds23man schreef:Die gleuven hebben er altijd al ingezeten.
Niet bij alle plates toch?
Bij mijn psc2.400 i.i.g. niet, en die wordt behoorlijk warm, terwijl hij niet ingebouwd is.
ds23man schreef:jvenema schreef:Hij is natuurlijk een beetje opgesloten, maar een class D versterker met geschakelde voeding is natuurlijk heel efficiënt en produceert weinig warmte. Ik neem aan dat je als fabrikant toch wel aan de veilige kant van de warmteafvoer wil blijven, want garantiegevallen kosten je veel geld.
Mijn 253's met MFB worden nauwelijks warm, ook niet na een tijdje "pompen". Ik zeg nogmaals, de modules zijn getest op betrouwbaarheid in gesloten houten bakjes waar ze net in passen.
jvenema schreef:Hij is natuurlijk een beetje opgesloten, maar een class D versterker met geschakelde voeding is natuurlijk heel efficiënt en produceert weinig warmte. Ik neem aan dat je als fabrikant toch wel aan de veilige kant van de warmteafvoer wil blijven, want garantiegevallen kosten je veel geld.
morca schreef:jvenema schreef:Hij is natuurlijk een beetje opgesloten, maar een class D versterker met geschakelde voeding is natuurlijk heel efficiënt en produceert weinig warmte. Ik neem aan dat je als fabrikant toch wel aan de veilige kant van de warmteafvoer wil blijven, want garantiegevallen kosten je veel geld.
Op de vorige psc serie kan je bijna een eitje bakken......
ds23man schreef:Als de Vu meter uitslaat dan werkt het dsp gebeuren goed. Misschien ergens een kabeltje kapot/los? Of je woof is gaan hemelen.
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten