Personeel gevraagd! Home Cinema- en Studiobouw

Voor vraag naar gebruikte, audio-gerelateerde zaken of wellicht een dienst....

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Arno

Personeel gevraagd! Home Cinema- en Studiobouw

Berichtdoor Arno » za 27 mar 2021, 13:15

Bij Mutrox zoeken we personeel voor diverse functies. We maken studio's en home-cinema's op hoog niveau. Onze voornaamste partner is Bowers&Wilkins, en de meeste cinema's zijn dan ook uitgerust met in-wall speakers uit hun lijn.
We zijn gevestigd in Numansdorp.

-Duizendpoot voor magazijnbeheer, klussen in en om het pand, ritjes, en bijvoorbeeld wat kleine servicewerkzaamheden bij klanten. Ook is er de mogelijkheid om te leren timmeren.

-Timmerman/meubelmaker. Het gaat hier voornamelijk om werkplaatswerkzaamheden, hoewel plaatsen op locatie ook een mogelijkheid is, als je daar interesse in hebt. Hier maak je allerlei onderdelen voor complete home-cinema's en geluidsstudio's. Denk aan akoestische wandabsorbers in allerlei vormen en maten, speakerbehuizingen, mediakasten, etc. Professionele ervaring is een pre, maar als je echt handig bent en van je hobby je werk wilt maken mag je zeker contact opnemen. In de werkplaats staat een Altendorf formaatzaag, een kantenlijmer, een stationairfrees en een 5-assige cnc-frees.

We zoeken ook een projectleider, maar ik voel me wat minder comfortabel bij het omschrijven van die functie. Heb je ervaring als projectleider in bijvoorbeeld de (interieur)bouwgerelateerde hoek, en kun je je hier een beeld bij vormen, schroom niet om me een bericht te sturen.

Ik plaats dit berichtje hier op ZBA, omdat we vooral op zoek zijn naar mensen met liefde voor geluid, beeld en vooral gave dingen. Mensen die het leuk vinden om in een team van creatieve geesten te werken. Het is niet opgesteld als een officiële vacature, dat weet ik, maar als je je aangesproken voelt, stuur me dan even een berichtje.

Of ken je iemand die hier interesse in heeft? Stuur me dan ook een berichtje!

Arno

Re: Personeel gevraagd! Home Cinema- en Studiobouw

Berichtdoor Arno » wo 07 apr 2021, 20:27

Terug naar “Gevraagd”