Dit is een beetje onorthodox "gevraagd" item

Het zit zo ik heb van mijn werkgever te horen gekregen dat ik een €400 bonus krijg voor alle covid drukte die we dit jaar hadden.
Nu ga ik volgend jaar verhuizen en wil ik vast iets gaan kopen (audio gerelateerd) voor het nieuwe huis.
In de woonkamer ga ik een soundbar maken van 2.4m breed waar ik de drivers al voor heb. Maar de bron is wel iets waar ik nog iets leuks voor zoek. Leon heeft een cambridge audio CXU blu ray speler, welke ook interne dacs en een volume regeling heeft, wathem interessant maakt voor mij om rechtstreeks op een eindversterker aan te sluiten.
Op de zolder in de nieuwe woning komt een logeerkamer/luister ruimte. Hiervoor heb ik al Open Baffles. En was ik van plan om mijn TPA3255 versterker te gaan gebruiken.
Ik wil hier een laptop met hifime UH1 dac gebruiken als bron, maar daar moeg nog een leuke voorversterker tussen.
Dat zijn dus 2 dingen die ik zoek, hebben jullie nog ideeën?
Eventueel een leuke stereo receiver met digitale ingangen voor de woonkamer is ook een optie.
Verder is 2e hands geen enkel probleem. En iets geld bijleggen is ook nog een optie.
Mvg,
Coen