Walt schreef:Alle wegen rond de locatie waren wel ongeveer opgebroken etc. maar het was inderdaad lekker dichtbij!![]()
Groetjes Walter
Was je WaltWalt zeker stuk...

Moderator: Beheerdersteam
Walt schreef:Alle wegen rond de locatie waren wel ongeveer opgebroken etc. maar het was inderdaad lekker dichtbij!![]()
Groetjes Walter
Pjotr schreef:Walt schreef:Was je WaltWalt zeker stuk...Ik reed er vanaf de N11 zonder problemen zo naar toe. Is vrijwel 1 rechte weg met wat rotondes.
Pjotr schreef:Dit zal altijd lastig blijven. Je zit nu eenmaal met de vakantie perioden waar familiebelangen zwaar wegen en/of men helemaal niet beschikbaar is omdat men op vakantie elders is. Blijft dus simpelweg het voorjaar en najaar over als meest geschikte tijd.
Ik juich de vele initiatieven zo verspreid over het land alleen maar toe. Het laat zien hoe levend zelf gebouwde audiospullen zijn. Hoe vaker/meer bijeenkomsten, hoe leuker toch? En wat mijzelf betreft, ik hoef echt niet alle bijeenkomsten af te lopen.
ds23man schreef:En januari is een vreselijk saaie maand, is geen flikker te doen.....
Met gepaste trots kan ik melden dat de Vocales de Visaton / HobbyHifi wedstrijd hebben GEWONNEN! De jury, bestaande uit medewerkers van Visaton en Hobby Hifi, deelde de Vocales de hoogste plaats op het ereschavot toe, vanwege hun goede evenwichtige geluid met uitstekende plaatsing, goede afwerkingskwaliteit en grote originaliteit.
Tijdens de eindronde zijn de Vocales opgemeten in de 'dode kamer' (reflectie-arme ruimte) van Visaton. Hieronder staat de gemeten frequentie-respons:
Er is inmiddels al een kleine concept-klasseverdeling gekomen:
Klasse 1: < 20 liter, < € 80,-
Klasse 2: < 20 liter, > € 80,-
Klasse 3: > 20 liter, < € 80,-
Klasse 4: > 20 liter, > € 80,-
ik heb net ff met Rumoh gepolst, en die is ook wel enthousiast, dus drivers en filtermateriaal voor wedstrijdmatsprijs gaat wel lukkenasterduc schreef:HJ kan misschien iets regelen met TangBand ..... kunnen aanbieden aan een speciale 'wedstrijdprijs'.
FR_Aad schreef:Wordt het niet eens tijd (en is er geen ruimte) voor een Vlaamse luisterdag?
Lijkt mij wel eens leuk om die kant op te rijden.
meanman64 schreef:FR_Aad schreef:Wordt het niet eens tijd (en is er geen ruimte) voor een Vlaamse luisterdag?
Daar was ik ook al aan het denken van de week
meanman64 schreef:FR_Aad schreef:Wordt het niet eens tijd (en is er geen ruimte) voor een Vlaamse luisterdag?
Daar was ik ook al aan het denken van de week
mischa72 schreef:Ja en? De luisterdag vond toch plaats in de verleden tijd?
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten