ZBA-luisterdag Breda IV Inschrijvingen GESLOTEN, wachtlijst

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » do 22 mei 2008, 7:52

voodooless schreef:Wowly, ik begrijp je ongenoegen, maar sommige dingen kun je gewoon niet van te voren weten. Als mensen onverwacht moeten werken die dag of er iets anders onverwachts tussen komt dan kunnen die mensen er toch echt niet veel aan doen lijkt me.

Helaas zijn dingen nu eenmaal nooit zeker. Er kan altijd wat tussendoor komen....

Dat is ook zo. Ik had ook kunnen werken komende zaterdag, echter mijn werk vraagt dat niet van me. Eigenlijk nooit. Vandaar dat ik het heb kunnen plannen. Had ik werk gehad wat dat wél van mij vroeg, dan had ik pech gehad en gehoopt dat ik op het laatste moment er nog bij had kunnen komen. Zo niet, dan had ik echt pech gehad. Zoals ook anderen die zich niet hebben ingeschreven omdat ze niet ZEKER wisten dat ze konden komen. Die kunnen op het laatste moment toch zaterdag vrij plannen en zijn nu niet meer in staat om te kunnen komen (genoeg inschrijvingen)

Maar goed, dit is allemaal inherent aan het vrijblijvend (geen sancties) ruim vooruit plannen van een dergelijk iets. Dat is alle jaren zo geweest en zal dit jaar ook niet anders zijn. Wat ik ervan heb geleerd is dat ik volgend jaar nóg duidelijker opschrijven wat de gevolgen zijn van (ik noem het maar even) "reserverend" inschrijven.

Groetjes

Wowly

Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.

Berichtdoor Digidoo » do 22 mei 2008, 9:03

Ik kom nog steeds hoor! 8)

voodooless

Berichtdoor voodooless » do 22 mei 2008, 9:47

Wowly schreef:Zoals ook anderen die zich niet hebben ingeschreven omdat ze niet ZEKER wisten dat ze konden komen. Die kunnen op het laatste moment toch zaterdag vrij plannen en zijn nu niet meer in staat om te kunnen komen (genoeg inschrijvingen)

Nogmaals: dingen zijn nooit zeker! Ik werk ook nooit op zaterdag, maar als er die week iets gebeurt waardoor het toch dringend noodzakelijk zou zijn, dan is dat zo, en zou ik daar ook niets aan kunnen doen. Dat kan iedereen overkomen. 'T kan ook zijn dat mijn Oma komt te overlijden deze week... kan ik dan ook niets aan doen.

Maar goed, dit is allemaal inherent aan het vrijblijvend (geen sancties) ruim vooruit plannen van een dergelijk iets. Dat is alle jaren zo geweest en zal dit jaar ook niet anders zijn. Wat ik ervan heb geleerd is dat ik volgend jaar nóg duidelijker opschrijven wat de gevolgen zijn van (ik noem het maar even) "reserverend" inschrijven.

Ik wil best als "straf" de kosten voor de dag doneren aan ZBA :) Ik denk echter dat je het volgens jaar gewoon anders moet doen. Laat het inschrijven gewoon pas een week of 4 van te voren plaatsvinden. Dan kunnen ook de mensen die niet zeker weten of ze kunnen met meer zekerheid weten of die datum vrij is. Je hebt wel een logistiek probleem om plannen voor de mensen die spullen meenemen, maar daar is vast wel wat op te verzinnen. Het is in ieder geval de meest eerlijke manier.
Sound is no [url=http://www.voodooless.com/]voodoo!
[img]http://www.voodooless.com/voodooless.png[/img][/url]
[size=84](voodooless, formerly known as [i]deepspace[/i])[/size]

--
Mod: BBCode in onderschrift uitgeschakeld.
Reden: robots.txt op voodooless.com geeft Google geen toegang, die [strike]nu via ZBA chanteert[/strike] meldt dat het alle ZBA-pagina's met voodooless.png heeft geblokkeerd.

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » do 22 mei 2008, 12:01

Dat is ook zo, en het is zeker (!) niet aan mij om te beoordelen of iemand wel of niet "kan" afzeggen. We zijn allemaal volwassenen en ik ga ervanuit dat degene die zich hebben ingeschreven heel erg graag komen, en dat ze er van balen dat ze niet meer kunnen komen vanwege verplichtingen. Van de meesten weet ik dat dat zo is, dus stel je gerust :lol:

Het is erg moeilijk om voor de inschrijvingen een goede manier te verzinnen. Daarbuiten blijft dat ik deze keer voldoende animo heb om de dag te kunnen dragen financieel. Dat was bij de eerdere versies wel anders. Financieel ga ik dus zeker het schip niet in, en ik hoop dit jaar dan ook weer een substantieel bedrag te kunnen doneren aan ons aller forum!!!

Dus, aub géén nabetalingen als je niet komt, dat is echt niet nodig. Het is voor jezelf al jammer/vervelend genoeg dat jij (en de anderen) niet kan (kunnen) komen.

Ik ben ook niet perfect, en mijn manier van organiseren ook niet. Ik probeer het gewon zo goed mogelijk te doen zodat zoveel mogelijk mensen mee kunen genieten.

Jan

voodooless

Berichtdoor voodooless » do 22 mei 2008, 12:09

Wowly schreef:Ik ben ook niet perfect, en mijn manier van organiseren ook niet. Ik probeer het gewon zo goed mogelijk te doen zodat zoveel mogelijk mensen mee kunen genieten.

Nou Jan, we zijn allemaal mensen, en als er iemand een compliment verdient voor het (mede) organiseren van een dergelijk schitterend event, dan ben jij het denk ik toch wel :)

Het zo eerlijk moglijk regelen van de inschrijvingen is natuurlijk altijd lastig, zeker als de groep groter wordt en de locatie hetzelfde blijft. Je moet je dan ook afvragen of het concept voor de volgende keer wel hetzelfde kan blijven, al is het op deze manier natuurlijk wel erg leuk. Min of meer een heerlijk georganiseerd zooitje ongeregeld :lol:

Maar goed, dat is weer stof voor een ander topic ;)

Ik wens jullie allen heel veel plezier zaterdag!
Sound is no [url=http://www.voodooless.com/]voodoo!
[img]http://www.voodooless.com/voodooless.png[/img][/url]
[size=84](voodooless, formerly known as [i]deepspace[/i])[/size]

--
Mod: BBCode in onderschrift uitgeschakeld.
Reden: robots.txt op voodooless.com geeft Google geen toegang, die [strike]nu via ZBA chanteert[/strike] meldt dat het alle ZBA-pagina's met voodooless.png heeft geblokkeerd.

asterduc

Berichtdoor asterduc » vr 23 mei 2008, 0:11

Ik begrijp Jan wel, en nee, hij is noet perfect :lol:

Als je een max aantal deelnemer voorop zet moet je streng oordelen.

Ik heb dat nu met de HEZB ook gemerkt.
Mijn echtgenote heeft gezegd, 20 en nie ene meer!!! of ge doet den afvas zelf!.

Je moet dan van de uitgenodigden een 'ja' of 'nee' afdwingen. Enkele 'vrienden' hebben mij dat kwalijk genomen want die wisten het nog niet zeker, en dat was dan voor mij een 'nee'. Toen ze het daarna dan 'wel' wisten was de tent vol en konden ze er niet meer bij.
Ik vind dit vervelend, maar het is niet anders op te lossen.

Ed.

b_force
Ook commercieel actief

Berichtdoor b_force » vr 23 mei 2008, 2:39

asterduc schreef:Ik begrijp Jan wel, en nee, hij is noet perfect :lol:

Als je een max aantal deelnemer voorop zet moet je streng oordelen.

Ik heb dat nu met de HEZB ook gemerkt.
Mijn echtgenote heeft gezegd, 20 en nie ene meer!!! of ge doet den afvas zelf!.

Je moet dan van de uitgenodigden een 'ja' of 'nee' afdwingen. Enkele 'vrienden' hebben mij dat kwalijk genomen want die wisten het nog niet zeker, en dat was dan voor mij een 'nee'. Toen ze het daarna dan 'wel' wisten was de tent vol en konden ze er niet meer bij.
Ik vind dit vervelend, maar het is niet anders op te lossen.

Ed.

Ik wil best wel helpen afwassen hoor :wink:

(je kent me, heb altijd wel iets over voor iemand 8) )

Terug naar “DIY Events door leden”