Of zijn we reeds voorzien van een hoop cd spelers ?

Moderator: Beheerdersteam
b_force schreef:
Maargoed, ik hoor het morgen allemaal wel. Ik geloof dat Camiel geen zin meer had. dus dan maar alleen reizen.
Martijn M schreef:b_force schreef:
Maargoed, ik hoor het morgen allemaal wel. Ik geloof dat Camiel geen zin meer had. dus dan maar alleen reizen.
Handig met die jongen. Dan komtie weer wel, dan weer niet, dan weer wel en dan weer niet. Dat betekent dus dat Lepain ook niet meer kan komen? Als ze me dat gisteren even hadden laten weten, had ik er rekening mee kunnen houden ivm de boodschappen.
sevenup schreef:De dikke sub van Gobla. Wat een beest. Ongelofelijk veel power uit een 12" woofer. Denk alleen meer een sub voor 5.1 films dan voor luistermuziek.
Martijn M schreef:Gobla merkte op een gegeven moment op dat het haast 'te echt' klonk. Hij bedoelde dat volgens mij in negatieve zin, maar ik begreep niet helemaal wat hij bedoelde. Ik kan me echter goed voorstellen dat dipool niet bij iedereen in de smaak zal vallen.
Gobla schreef:Editje:
Overigens snel de +6 db boost @ 30 hz uit de conrad amp halen. Ik heb gemerkt dat deze de subwoofer zelf niet ten goede doet tenzij je heel dicht vij de 30 hz de lowpass neerzet. Dit maakt het erg lastig voor de sub om goed in te kunnen zetten bij sets waarbij de subwoofer zelf hoger dan 40 hz moet komen aangezien deze (toen der tijd aan een signaal generator gehangen) uit zichzelf erg strak is.
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten