Zelfbouwaudiodag in Almelo, AANKOMENDE ZONDAG 16 MAART
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
- Ook commercieel actief
Zelfbouwaudiodag in Almelo, AANKOMENDE ZONDAG 16 MAART
Zondag 16 maart
Begin dit jaar was er een zeer geslaagde ZBA bijeenkomst bij mij thuis. In januari zou ik wel weer zo'n dag willen organiseren.
Het concept blijft hetzelfde: in een ongedwongen sfeer naar elkaars creaties luisteren. Ik wil niet te veel vast leggen; op de dag zelf loopt het allemaal wel los. Ik zorg ervoor dat er voor iedereen een hapje en een drankje aanwezig is. Van iedere aanwezige vraag ik een paar euro zodat de dag voor mij kostendekkend is.
De vorige keer was het op een zondag. We begonnen vlak voor de middag en de laatsten gingen vroeg in de avond weer naar huis. Ik denk dat we dat deze keer maar weer zo doen.
Bij deze wil ik graag de interesse peilen. Als je er bij aanwezig zou willen zijn, meld dat dan even in dit topic en zeg er bij welke spulletjes je mee wilt nemen.
Martijn M - Elektuur dipool OB3W (door jeroen_d), twee BMS 18N850 subs
Montana - Apocalypsia speakers met Accuton en Seas Excel
Sevenup - paartje FrugelHorn backloaded horn speakers met fostex FE126E breedbanders, kleine aktieve subwoofer met Monacor SPH-200CTC ( 20cm koolstof konus )
MidiMaze - nog onbekend
Interficior - Aeon op basis van Eton en Peerless + 21" 18sound monstersub
Porcino - Vector5ltd, Emitter 1+ versterker,Arcam CD/DAC (Delta250/BlackBox500)
B_force - nog onbekend
thefinlux - Monitor A4SE, SimpeleSub, surroundluidsprekertjes met Hi-Vi B3S
Jan-Willem - onbekend
Lepain
gobla
olaffel
ps. Je hoeft niet persé wat mee te nemen.
Begin dit jaar was er een zeer geslaagde ZBA bijeenkomst bij mij thuis. In januari zou ik wel weer zo'n dag willen organiseren.
Het concept blijft hetzelfde: in een ongedwongen sfeer naar elkaars creaties luisteren. Ik wil niet te veel vast leggen; op de dag zelf loopt het allemaal wel los. Ik zorg ervoor dat er voor iedereen een hapje en een drankje aanwezig is. Van iedere aanwezige vraag ik een paar euro zodat de dag voor mij kostendekkend is.
De vorige keer was het op een zondag. We begonnen vlak voor de middag en de laatsten gingen vroeg in de avond weer naar huis. Ik denk dat we dat deze keer maar weer zo doen.
Bij deze wil ik graag de interesse peilen. Als je er bij aanwezig zou willen zijn, meld dat dan even in dit topic en zeg er bij welke spulletjes je mee wilt nemen.
Martijn M - Elektuur dipool OB3W (door jeroen_d), twee BMS 18N850 subs
Montana - Apocalypsia speakers met Accuton en Seas Excel
Sevenup - paartje FrugelHorn backloaded horn speakers met fostex FE126E breedbanders, kleine aktieve subwoofer met Monacor SPH-200CTC ( 20cm koolstof konus )
MidiMaze - nog onbekend
Interficior - Aeon op basis van Eton en Peerless + 21" 18sound monstersub
Porcino - Vector5ltd, Emitter 1+ versterker,Arcam CD/DAC (Delta250/BlackBox500)
B_force - nog onbekend
thefinlux - Monitor A4SE, SimpeleSub, surroundluidsprekertjes met Hi-Vi B3S
Jan-Willem - onbekend
Lepain
gobla
olaffel
ps. Je hoeft niet persé wat mee te nemen.
Laatst gewijzigd door Martijn M op do 13 mar 2008, 17:58, 17 keer totaal gewijzigd.
-
Dat was vorige keer erg gezellig ja!
Ik wil er dit keer ook weer bijzijn!
Mijn speakers klinken een beetje dun in het laag bij jou in de woonkamer, dus misschien kan ik tegen die tijd iets anders meenemen wat zich kan onderscheiden van de rest qua ontwerp.
Ik wil er dit keer ook weer bijzijn!

Mijn speakers klinken een beetje dun in het laag bij jou in de woonkamer, dus misschien kan ik tegen die tijd iets anders meenemen wat zich kan onderscheiden van de rest qua ontwerp.
Dipool-monopool systeem Do it right, Do It Yourself~!!
-
Dat lijkt me leuk!
Kom zelf uit Hengelo, dus is mooi in de buurt. Meestal zijn dit soort dagen niet in de buurt, dus heb zeker interesse
Ik zou mee kunnen nemen:
* paartje FrugelHorn backloaded horn speakers met Fostex FE126E breedbanders
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4472&start=61
* kleine aktieve subwoofer met Monacor SPH-200CTC ( 20cm koolstof konus )
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4652&start=33
Kom zelf uit Hengelo, dus is mooi in de buurt. Meestal zijn dit soort dagen niet in de buurt, dus heb zeker interesse

Ik zou mee kunnen nemen:
* paartje FrugelHorn backloaded horn speakers met Fostex FE126E breedbanders
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4472&start=61
* kleine aktieve subwoofer met Monacor SPH-200CTC ( 20cm koolstof konus )
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4652&start=33
-
- Beheerder / Site Admin
-
Het is een prettige luisterruimte bij martijn! Niet zo een grot als de woonkamer bij ons thuis. Dus de zelfbouwsels zullen hier bijna gegarandeerd niet verpest worden door de akoestiek.
Allemaal komen dus!
Allemaal komen dus!

Dipool-monopool systeem Do it right, Do It Yourself~!!
-
-
- Mede-oprichter
-
-
- Ook commercieel actief
-
- Ook commercieel actief
Edo schreef:Mmm, januari heb ik de creatie waar ik mee bezig ben nog niet af...maar lijkt me zeker leuk om te kijken en luisteren. Dus als er een data komt zal ik eens kijken of ik wat vrij kan regelen.
De Dayton-Seas combi bedoel je? Als je werkt met het tempo wat we van jou gewend zijn, is die voor de kerst nog klaar!
Ik zal de agenda er eens bijpakken en een datum prikken.
-
-
-
-
Lijkt me leuk om er bij te zijn. Ik heb helaas niet veel om mee te nemen vrees ik
Een UcD en CD-speler zijn echter geen probleem
Passagiers vanuit regio Arnhem zijn ook geen probleem (als die niet teveel bij zich hebben in ieder geval).

Passagiers vanuit regio Arnhem zijn ook geen probleem (als die niet teveel bij zich hebben in ieder geval).
Sound is no [url=http://www.voodooless.com/]voodoo!
[img]http://www.voodooless.com/voodooless.png[/img][/url]
[size=84](voodooless, formerly known as [i]deepspace[/i])[/size]
--
Mod: BBCode in onderschrift uitgeschakeld.
Reden: robots.txt op voodooless.com geeft Google geen toegang, die [strike]nu via ZBA chanteert[/strike] meldt dat het alle ZBA-pagina's met voodooless.png heeft geblokkeerd.
[img]http://www.voodooless.com/voodooless.png[/img][/url]
[size=84](voodooless, formerly known as [i]deepspace[/i])[/size]
--
Mod: BBCode in onderschrift uitgeschakeld.
Reden: robots.txt op voodooless.com geeft Google geen toegang, die [strike]nu via ZBA chanteert[/strike] meldt dat het alle ZBA-pagina's met voodooless.png heeft geblokkeerd.
-
Misschien kan ik ook nog een leuk klein buizenversterkertje meenemen.
Ligt eraan hoe goed hij wordt.
Ben er nu nog mee bezig...
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=5313
-
- Ook commercieel actief
-
-
-
-
sevenup schreef:Misschien kan ik ook nog een leuk klein buizenversterkertje meenemen.
Het buizenversterkertje is klaar en kan ook meegenomen worden

Misschien straks ook nog een buizen voorversterker met buizen phono ingang...
-
- Ook commercieel actief
-
Hey Martijn,
Zag dit draadje bijna over het hoofd. Ik doe mee en neem dan zowieso een paartje Monitor A4SE's mee. Wellicht neem ik t.z.t. dan nog mijn SimpeleSub mee, evenals kleine surroundluidsprekertjes met de bekende Hi-Vi B3S. En natuurlijk mijn LM3886-amp.
Ik hoop alleen dat het niet in februari is, omdat ik die hele maand in China zit.
Zag dit draadje bijna over het hoofd. Ik doe mee en neem dan zowieso een paartje Monitor A4SE's mee. Wellicht neem ik t.z.t. dan nog mijn SimpeleSub mee, evenals kleine surroundluidsprekertjes met de bekende Hi-Vi B3S. En natuurlijk mijn LM3886-amp.
Ik hoop alleen dat het niet in februari is, omdat ik die hele maand in China zit.
Cut The Crap
-
- Ook commercieel actief
We hebben een datum
Zondag 16 maart
Vanaf een uurtje of 11 lijkt mij mooi. De vorige keer gingen de meesten tegen 7 uur weg. Toen moest iedereen nog avondeten. Misschien is het leuk om deze keer gezamenlijk wat van de Chinees te bestellen ofzo.
Ik zorg weer voor voldoende koffie, thee, frisdrank, broodjes voor het middageten en een paar tussendoortjes. De gemaakte kosten tel ik op en verdeel ik over het aantal aanwezigen.
Bij deze is de de 'officiële inschrijving' geopend. Laat maar weten of je komt en wat je eventueel meeneemt!
Zondag 16 maart
Vanaf een uurtje of 11 lijkt mij mooi. De vorige keer gingen de meesten tegen 7 uur weg. Toen moest iedereen nog avondeten. Misschien is het leuk om deze keer gezamenlijk wat van de Chinees te bestellen ofzo.
Ik zorg weer voor voldoende koffie, thee, frisdrank, broodjes voor het middageten en een paar tussendoortjes. De gemaakte kosten tel ik op en verdeel ik over het aantal aanwezigen.
Bij deze is de de 'officiële inschrijving' geopend. Laat maar weten of je komt en wat je eventueel meeneemt!
-
- Beheerder
-
Terug naar “DIY Events door leden”