Groet, Simon
Moderator: Beheerdersteam
harryeng schreef:Beide vastgezet in de kalender!
Zal tegen die tijd nog even reageren over de mogelijkheden.
Ik verwacht mijn installatie mee te kunnen nemen. Aleph X monoblocks (30KG per stuk), P1.7 voorversterker, ONO voorversterker, gekochte speakers (Cadence Arista) met aangepaste wanden en filter.
Groeten, Harry
rho schreef:Die Cadence speakers klinken bijlange na niet slecht. Hebt ze ooit op een beurs in Genk kunnen beluisteren (was in goede omstandigheden, niet echt een doorsnee beurs dus) en was wel onder de indruk. Dat hoog is SUPER!!
harryeng schreef:rho schreef:Die Cadence speakers klinken bijlange na niet slecht. Hebt ze ooit op een beurs in Genk kunnen beluisteren (was in goede omstandigheden, niet echt een doorsnee beurs dus) en was wel onder de indruk. Dat hoog is SUPER!!
Klopt! Hoog klinkt super, zeker met een echte Class A versterker. Het laag daarintegen was warm en wollig. De kast resoneerde nogal, laag was verkeerd op gepoold en een goedkoop filtertje. Na dit allemaal te hebben aangepast heb ik ook nog de basreflex frequentie gewijzigd zodat die net boven de eerste staande golf van de kamer uit kwam. Nu klinkt hij perfect! Er is trouwens ook al een upgrade te krijgen vanuit India voor het hoog... moet ik nog eens bekijken.
Maar nu weer on-topic: ik hoop mijn installatie met een aantal mooie andere installaties te kunnen vergelijken! Krijg ik vast weer ideen over wat nog beter kan.![]()
Groeten, Harry.
rho schreef:
Als jij komt met die speakers heb ik weer een heel goeie reden om zeker aan wezig te zijn.![]()
Onbeleefd vraagje: Wat kosten die speakers, ongemodificeerd?
asterduc schreef:Eind mei zou volgens mijn agenda moeten lukken.
Is er nog plaats om 2 Concaves te zetten?
Als alles goed gaat is ook de bijpassende versterking klaar tegen die tijd.
... is er 's middags bbq oid voorzien?![]()
Ed.
Henkjan schreef:hoor ik het woord groots? dat ging toch over de steaks voor de bbq toch![]()
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: Ahrefs Site Explorer [backlinks checker], CCBot en 0 gasten