Gaan hier nog DiYers naar toe? Is natuurlijk allemaal prefab spul, maar misschien wel leuk om inspiratie op te doen!
http://www.vad-show.nl/
VAD 20 en 21 oktober
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
-
-
-
- In memoriam †
-
- Beheerder
Ik ga zeker niet....jaren gegaan maar hoe meer ik ging zelfbouwen hoe minder interessant die marketing klinkt. heb het er mee gehad zullen we maar zeggen. Om een hele dag rond te hangen om 2 fatsoenlijke sets te horen is me teveel moeite. Alhoewel, ben best benieuwd naar de nieste beeldprojectors....
Wowly
Wowly
-
- In memoriam †
-
-
- Ook commercieel actief
Hoi,
Ïk heb nog een aantal toegangskaarten over voor de VAD. zeven om precies te zijn. Na as weekend hebben we er niks meer aan. We gaan ze weggeven!
Dus wie het eerst mailt die het eerst krijgt. Zet wel even je naam en adres bij je mailtje en reageer even op info(apenstaart)crafty.nl
Dan stuur ik ze asap op. 1 per persoon.
Groeten Roland
Ïk heb nog een aantal toegangskaarten over voor de VAD. zeven om precies te zijn. Na as weekend hebben we er niks meer aan. We gaan ze weggeven!
Dus wie het eerst mailt die het eerst krijgt. Zet wel even je naam en adres bij je mailtje en reageer even op info(apenstaart)crafty.nl
Dan stuur ik ze asap op. 1 per persoon.
Groeten Roland
-
- Ook commercieel actief
-
Terug naar “DIY Events door leden”