de HEZB op Zondag 19/8

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
asterduc

de HEZB op Zondag 19/8

Berichtdoor asterduc » ma 23 jul 2007, 20:31

.
en dat staat voor High End Zelfbouwaudio Barbeque!

in het teken staan het gezellig samenkomen van vrienden met een gemeenschappelijke hobby, namelijk het genieten van muziek en het bouwen van audioapparatuur.

Wanneer:
zondag 19 augustus

Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)

Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)

Waar: in Schilde, België, bij Antwerpen. Dat is 50 km van Breda, Bergen op Zoom, en 70 km van Eindhoven, Hasselt, Gent, Brussel, Terneuzen).

Accomodatie: tent, tafels, stoelen, parkeerplaats, achtergrondmuziek, toilet, houtskool, borden glazen en bestek.

Eten: ik stel voor dat we enkele Barbeque's uitzetten en dat iedereen wat mee brengt. Het 'Amerikaans systeem' volgens Carlo, HenkJan zegt "dutch treat'. Ik noem dat 'gunstig'.

Drank: verfrissende drank is voorzien. Je favoriete wijn en andere exotische dranken zul je zelf moeten meebrengen.

Wie: natuurlijk is iedere zelfbouwer uitgenodigd, inclusief partner!

Reservering: graag zo snel mogelijk, zodat we de nodige voorzieningen kunnen inschatten

Vrijwilligers: zijn natuurlijk welkom

Ed.

--- edit --- passende cartoon erbij. Met dank aan Jasper!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door asterduc op zo 12 aug 2007, 23:57, 10 keer totaal gewijzigd.

b_force
Ook commercieel actief

Berichtdoor b_force » ma 23 jul 2007, 20:45

jeetje, tof man, ik wil zeker van de partij zijn :D

Moet even kijken hoe ik daar heen ga komen, hoewel ik misschien wel gelijk door kan gaan naar mijn vader (die heeft een vakantie huisje in de Ardenne, bij Filly )

voodooless

Berichtdoor voodooless » ma 23 jul 2007, 20:48

Super gaaf initiatief ed! Ik neem aan dat je mega TL subwoofer ook van de partij is :lol:

Helaas weet ik nu al dat ik al die weekeinden bezet ben. Hoop toch dat het een mooi feest gaat worden!
Sound is no [url=http://www.voodooless.com/]voodoo!
[img]http://www.voodooless.com/voodooless.png[/img][/url]
[size=84](voodooless, formerly known as [i]deepspace[/i])[/size]

--
Mod: BBCode in onderschrift uitgeschakeld.
Reden: robots.txt op voodooless.com geeft Google geen toegang, die [strike]nu via ZBA chanteert[/strike] meldt dat het alle ZBA-pagina's met voodooless.png heeft geblokkeerd.

CarloPJB

Berichtdoor CarloPJB » ma 23 jul 2007, 21:09

Zal snel mijn agenda raadplegen !

Super idee,Ed :D

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » ma 23 jul 2007, 23:18

Heel erg goed idee ed!

Ik ga zekers proberen te komen, als het ff kan met mijn vriendin! Wel nog ff overleggen welke datum natuurlijk

Jan

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » di 24 jul 2007, 0:00

mooi initiatief Ed!

als het bij die 1e 3 weekeinden in augustus blijft, dan kan ik er alleen "in spirit" bij zijn, ik zit dan namelijk een paar duizend km noordelijker...

Hans Nootdorp

Berichtdoor Hans Nootdorp » di 24 jul 2007, 0:05

Top Ed!
In principe willen Ineke en ik graag wederom naar Schilde komen; zou onze 2e culinaire ervaring daar worden. De HEZB-BBQ zal misschien zelfs nog wel de gezelligheid en kwaliteit van "'t Stout Kieken" overtreffen. Alhoewel de gastvrouw aldaar ook zeeer charmant was. Wordt vast een "close finish" :) Als ik jou was zou ik geen risico nemen en alles in de strijd gooien. :wink: :)
Echter, wij gaan 4 t/m 26 augustus op vakantie.... :?
Misschien als het de 26e wordt dat we dan dagje eerder terug kunnen komen. (zouden we dan eignelijk wel verplicht zijn...)
Maar weet je; zondag 2 september schijnt het ontzettend mooi weer ter worden...... :wink:
De soldeerbout staat weer even uit.... LM4780 versterker is klaar en speelt...Nu genieten van mijn HATT monitors.
Menhir 3 weg, mid/hoog passief gefilterd, DLCP voor filtering wooofer/midhoog, 2x UCD180 voor midhoog, 2x UCD400 voor de woofer

asterduc

Berichtdoor asterduc » di 24 jul 2007, 0:29

how how, nog nooit zo snel zoveel replies gezien op één enkele mail.
Leuk dit enthousiasme te ervaren.

b_force schreef:Moet even kijken hoe ik daar heen ga komen

zij die van ver komen kunnen natuurlijk car poolen of de trein nemen.
Gewoon tot Antwerpen centraal en daar met de bus naar Schilde. Die stopt op 100 meter van de deur.

eventueel kunnen we ook wel een shuttle busje regelen, mijn zwager doet dat met plezier. Vanaf het treinstation in Antwerpen wel te verstaan! ... niet vanuit Groningen of zo :lol:

voodooless schreef:Super gaaf initiatief ed! Ik neem aan dat je mega TL subwoofer ook van de partij is :lol:

Helaas weet ik nu al dat ik al die weekeinden bezet ben. Hoop toch dat het een mooi feest gaat worden

Subwoofer: deal, die maak ik terug klaar!

Weekenden bezet? is toch een kwestie van prioriteiten, of niet soms!!

Henkjan schreef:mooi initiatief Ed!

als het bij die 1e 3 weekeinden in augustus blijft, dan kan ik er alleen "in spirit" bij zijn

Hans Nootdorp schreef:wij gaan 4 t/m 26 augustus op vakantie.... :?
Misschien als het de 26e wordt dat we dan dagje eerder terug kunnen komen.

Op 26 hebben we familiefeest bij de grootouders. Dat gaat voor mij niet lukken. Daarna moeten zowel ik als mijn vrouw weer terug hard aan het werk. Sorry.

asterduc

Berichtdoor asterduc » di 24 jul 2007, 13:02

2 voorkeursdagen bieden zich aan:

Zondag 12/08

Zondag 19/08

Bart_M
Beheerder

Berichtdoor Bart_M » di 24 jul 2007, 13:08

Leuk idee Ed, ik ga kijken of ik erbij kan zijn.

b_force
Ook commercieel actief

Berichtdoor b_force » di 24 jul 2007, 13:27

asterduc schreef:2 voorkeursdagen bieden zich aan:

Zondag 12/08

Zondag 19/08

Ik zal ook even kijken.
Zet het fftjes in je begin post (maybe ook een poll ?) Dan is het wat duidelijker :)

asterduc

Berichtdoor asterduc » wo 25 jul 2007, 15:55

De datum is geprikt.

zondag 19 augustus

Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)

Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)

Nogmaals: iedere Audio DIY'er is welkom en partners kunnen graag meekomen.

Gelieve te melden als je mee van de partij wil zijn zodat ik ongeveer een idee heb van het aantal bezoekers.

Ed.

CarloPJB

Berichtdoor CarloPJB » wo 25 jul 2007, 16:03

Dan bij deze meld ik me aan als vrijwilligger , bezoeker en nogmaals vrijwilliger :wink:

asterduc

Berichtdoor asterduc » wo 25 jul 2007, 16:14

Zoals ik vanmorgen reeds aan een forumlid zei, het is mijn bedoeling om gewoon een leuke namiddag te hebben met mensen die dezelfde hobby delen, nml het bouwen van Audioapparatuur. Echter ditmaal zonder luistersessies e.d., zodat we de tijd kunnen nemen om aangenaam te genieten (hopelijk ook van het mooie weer) en kennis met elkaar te maken. De partners kunnen dit eveneens meemaken zonder dat ze STIL moeten zijn en naar de muziek MOETEN luisteren, dat maakt dat we ons allemaal wat meer als een familie gaan voelen. Misschien dat dit kan bijdragen tot betere sfeer op het forum.

Ik probeer zoals aanvankelijk aangegeven, zoveel mogelijk te organiseren wat accomodatie betreft, maar hoop daar niet alleen voor te staan. Een financiele bijdrage is echter NIET gevraagd.

Ed.

asterduc

Berichtdoor asterduc » wo 25 jul 2007, 16:19

CarloPJB schreef:Dan bij deze meld ik me aan als vrijwilligger , bezoeker en nogmaals vrijwilliger :wink:

mooi Carlo,

ik stel voor dat we de telling als een telspel opstellen.

Telkens er iemand bijkomt verhoogd die zelf het getal

De start is gegeven

Carlo (kom jij alleen of met 2?), Robbiedobbie (2), Ikzelf (2)

dat maakt 5

Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi

Berichtdoor Geenius » ma 30 jul 2007, 13:50

Hoi Ed,

Leuk initiatief! Maar helaas hebben wij dat weekend al afspraken staan (waaronder een BBQ met onze straat overigens).
Alles kleiner dan een 15" is een middentoner :wink:

asterduc

Berichtdoor asterduc » ma 30 jul 2007, 14:38

Geenius schreef:Hoi Ed,

Leuk initiatief! Maar helaas hebben wij dat weekend al afspraken staan (waaronder een BBQ met onze straat overigens).

dan houden we hem toch gewoon bij jullie op straat 8)

hoedanook, bedankt voor je interesse Tony en reserveer misschien alvast HEZB 2008 ergens volgende zomer!

Ed.

b_force
Ook commercieel actief

Berichtdoor b_force » di 31 jul 2007, 11:22

Jeetje, op een bepaalde manier heb ik het toch nog druk gekregen deze vakantie :P

(vet veel aan het verbouwen, klussen, schilderen bij mijn moeder)

Volgende week (12 augustus) nog een verjaardag.

Opzich wil ik nog best langs komen, maar dan moet ik eventjes wat gaan regelen en bellen, want ik kan het op dit moment niet zeker zeggen.

(en is meerijden mogelijk of niet ? Desnoods spreken we op een station oid af)

Hans Nootdorp

Berichtdoor Hans Nootdorp » di 31 jul 2007, 12:03

Geenius schreef:Hoi Ed,

Paling op de BBQ? Is weer eens wat anders...
De soldeerbout staat weer even uit.... LM4780 versterker is klaar en speelt...Nu genieten van mijn HATT monitors.
Menhir 3 weg, mid/hoog passief gefilterd, DLCP voor filtering wooofer/midhoog, 2x UCD180 voor midhoog, 2x UCD400 voor de woofer

Porcino

Berichtdoor Porcino » za 04 aug 2007, 13:17

Hoi Ed,

Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken ;)

Wijn kan ik wel verzorgen, heb nog een paar lekkere flessen Terre de Mejanelle van Pierre Clavel...
"I prefer Coffee for Mental Stability!"

asterduc

Berichtdoor asterduc » za 04 aug 2007, 22:44

b_force schreef: is meerijden mogelijk of niet ? Desnoods spreken we op een station oid af)

Bart,

Schipluiden, da's bij Den Haag, Rotterdam.
Komt er iemand daar vandaan?

Carlo zit iets onder de rand van Rotterdam, misschien dat je met hem iets kunt afstemmen, maar dan moet je wel mee opbouwen en afbouwen :lol:
Het kan ook zijn dat Carlo met de motorfiets komt, dan wordt het iets moeilijker met 2 op zo'n Superbike!

Als je met de trein tot Berchem station (Antwerpen) komt, zorg ik wel voor een shuttle naar Schilde.

Porcino schreef:Hoi Ed,
Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken ;)

jep, zo is dat. Voor een uitermate goede steak rij ik soms naar Koblenz 8)
Arnhem, ik weet niet wie daar nog zit. Zover ik weet komen de meeste vanuit richting Eindhoven.

---edit--- Misschien dat Steven FinLux plannen heeft om te komen, die zit daar bij jou in de buurt,, dan kan ie gelijk een setje HiVi's meebrengen :lol:

Ed.

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » zo 05 aug 2007, 11:55

Ik kom ook!!

Dat maakt numero : 6

Ik ga vanuit budel, maar als er iemand vanuit eindhoven gaat dan kan ie meerijden/poolen

Jan

Porcino

Berichtdoor Porcino » zo 05 aug 2007, 12:03

asterduc schreef:
Porcino schreef:Hoi Ed,

jep, zo is dat. Voor een uitermate goede steak rij ik soms naar Koblenz 8)
Arnhem, ik weet niet wie daar nog zit. Zover ik weet komen de meeste vanuit richting Eindhoven.

---edit--- Misschien dat Steven FinLux plannen heeft om te komen, die zit daar bij jou in de buurt,, dan kan ie gelijk een setje HiVi's meebrengen :lol:

Ed.

Hoi Ed (en Steven ook ;) ) Jahoor, das geen enkel probleem Wie mee wil rijden vanuit Arnhem (of omgeving) laat maar weten,ik heb nog 3 stoelen over :)
"I prefer Coffee for Mental Stability!"

rho

Berichtdoor rho » zo 05 aug 2007, 13:19

Zoals het er nu naar uitziet is dat weekend nog vrij. Dus dan heb ik ook best wel veel zin om af te komen naar Schilde!

De kans bestaat dat er iets tussen komt dat ik echt niet wil missen, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat dat juist op de 19de zal zijn.

Je mag mij er dus bij tellen. :D
Moest het dan toch niet lukken meld ik dat zo spoedig mogelijk.

We zitten dus op 7

asterduc

Berichtdoor asterduc » zo 05 aug 2007, 20:36

Tof jongens, er begint wat beweging in te komen.

Aan alle anderen die verwachten te komen, geef dit aub aan in de telling zodat ik de nodige voorzieningen tijdig kan voorbereiden.

Bedankt.

Ed.

Terug naar “DIY Events door leden”