Binnenkort weer eens ergens een luister(mid)dag?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
Binnenkort weer eens ergens een luister(mid)dag?
Breda 1 jaar geleden was mij erg goed bevallen, afgelopen keer was ik helaas verhinderd. Het lijkt mij een leuk idee om ergens in centraal NL weer eens zoiets te organiseren.......
Bij voldoende animo wil ik graag bijdragen aan de organisatie ed...
Bij voldoende animo wil ik graag bijdragen aan de organisatie ed...
Laatst gewijzigd door Paul op wo 14 mar 2007, 22:12, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Mede-oprichter
-
- Ook commercieel actief
-
- Beheerder
Breda is desnoods zo weer gepiept. Ik heb de connectie's en de prijsafspraken al gemaakt voor een "breda III". Maar wat midden in het land kan natuurlijk ook altijd, kunnen we eindelijk eens de broeders van het hoge noorden begroeten.
Als we snel zijn zie ik malle kees nog
IK ben zeer benieuwd naar zijn gallehus met bijbehorend wenskaart-muziekje
Jan
Als we snel zijn zie ik malle kees nog

Jan
-
-
- Ook commercieel actief
-
- Ook commercieel actief
-
-
-
-
- Ook commercieel actief
-
- Beheerder / Site Admin
-
-
Utrecht lijkt lichtelijk favoriet te zijn. Derhalve wordt dat de eerste keuze.
De volgende stap:
Is er iemand die in omgeving Utrecht een geschikte ruimte weet?
Voorwaarden; parkeerruimte en een beetje akoustisch verantwoord, enige vorm van catering zou meegenomen zijn.
Hoeveel mensen zouden er ongeveer komen als we bijvoorbeeld uitgaan van een zaterdag eind mei begin juni?
De volgende stap:
Is er iemand die in omgeving Utrecht een geschikte ruimte weet?
Voorwaarden; parkeerruimte en een beetje akoustisch verantwoord, enige vorm van catering zou meegenomen zijn.
Hoeveel mensen zouden er ongeveer komen als we bijvoorbeeld uitgaan van een zaterdag eind mei begin juni?
-
- Ook commercieel actief
-
-
- Beheerder / Sysadmin
Met zelfbouwaudio.be erbij lag de bestaande lokatie ook vrij centraal. 

Disclaimer: ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor mijn
uitspraken. Door lezen van mijn berichten gaat u daarmee akkoord.
uitspraken. Door lezen van mijn berichten gaat u daarmee akkoord.
-
Heren,
ondanks enige voorkeur voor Utrecht in de poll heb ik Wowly een pb gestuurd met het voorstel om breda nog een keer te herhalen.
Reden; Utrecht is voor mij ook redelijk ver weg, aangezien er geen reacties voor mogelijke locaties waren wordt dit erg lastig; ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om in het wilde weg te gaan zoeken en iedere keer 1,5 uur op de weg te zitten om een locatie te bekijken.
Breda daarentegen is vorige keren zeer goed bevallen.
In overleg met Wowly zullen hier binnenkort wel mogelijke data verschijnen..
Mochten er nu alsnog mogelijke locaties bij Utrecht opduiken dan komen die niet meer in aanmerking zodra Jan de eerste stappen ondernomen heeft. Utrecht is dan wellicht iets voor het najaar

ondanks enige voorkeur voor Utrecht in de poll heb ik Wowly een pb gestuurd met het voorstel om breda nog een keer te herhalen.
Reden; Utrecht is voor mij ook redelijk ver weg, aangezien er geen reacties voor mogelijke locaties waren wordt dit erg lastig; ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om in het wilde weg te gaan zoeken en iedere keer 1,5 uur op de weg te zitten om een locatie te bekijken.
Breda daarentegen is vorige keren zeer goed bevallen.
In overleg met Wowly zullen hier binnenkort wel mogelijke data verschijnen..
Mochten er nu alsnog mogelijke locaties bij Utrecht opduiken dan komen die niet meer in aanmerking zodra Jan de eerste stappen ondernomen heeft. Utrecht is dan wellicht iets voor het najaar

-
- Beheerder
Tsja, als jullie weer in Breda aan de gang willen zal ik eens gaan vragen welke data er allemaal beschikbaar zijn. Het is voor mij nu een kleine moeite om alles snel te regelen.
E.e.a. zal natuurlijk afhangen van het aanbod aan equipment en of iemand anders zin heeft om mee de boel op de dag zelf goed te laten verlopen. De vorige keer (BredaII) kwam bij mij zéér slecht uit vanwege zeer ernstige gezondheidsperikelen van vader, en het zou fijn zijn om op zo'n moment een ander de honneurs te laten waarnemen. Daarbij heb ik het bijzonder (!) druk op het moment
en wilde ik de betaling vooraf laten zitten en iedereen op de dag zelf laten betalen (scheelt heel erg veel werk). Ook wilde ik de inschrijving vooraf voor luisteraars dit jaar laten gaan en gewoon de deur open stellen voor eenieder die behoeft heeft om (even) te komen kijken. Bijdrage kan dan in een doos worden gedaan. Wel wil ik dan dat ook iedereen dat doet natuurlijk, anders is het simpelweg de laatste keer geweest.
Enfin, laat maar horen wat jullie ervan vinden, en als het wat is zullen we een apart draadje gaan openen....
Groetjes,
Wowly
E.e.a. zal natuurlijk afhangen van het aanbod aan equipment en of iemand anders zin heeft om mee de boel op de dag zelf goed te laten verlopen. De vorige keer (BredaII) kwam bij mij zéér slecht uit vanwege zeer ernstige gezondheidsperikelen van vader, en het zou fijn zijn om op zo'n moment een ander de honneurs te laten waarnemen. Daarbij heb ik het bijzonder (!) druk op het moment

Enfin, laat maar horen wat jullie ervan vinden, en als het wat is zullen we een apart draadje gaan openen....
Groetjes,
Wowly
-
Voor mij is dat prima. Op de dag zelf betalen is geen probleem.
Hopelijk kan ik m'n Joseph Audio RM7si clones dan eens laten horen. Mja, dat gaat nu ook al, met een testfilter. Die kunnen dus al op de agenda gezet worden.
Als ik om 1 of andere reden veel tijd ga hebben, kan er misschien nog een mega 15"sub bij.
Hopelijk kan ik m'n Joseph Audio RM7si clones dan eens laten horen. Mja, dat gaat nu ook al, met een testfilter. Die kunnen dus al op de agenda gezet worden.

Als ik om 1 of andere reden veel tijd ga hebben, kan er misschien nog een mega 15"sub bij.
-
- Beheerder
Terug naar “DIY Events door leden”