Ik zit dus alleen nog met het probleem dat ik ze niet in mijn eentje naar beneden kan krijgen.
Bevriende buurman?
Moderator: Beheerdersteam
Ik zit dus alleen nog met het probleem dat ik ze niet in mijn eentje naar beneden kan krijgen.
weidok schreef:De Timmerman schreef:Ik sta in het schema na Sietse met de Rambo's. Ik zou de Optimo's wel op dezelfde set willen horen waarop de Rambo's worden aangesloten (buizenversterker). Kan dat?
Marc
Natuurlijk kan dat... Marc zal het schema aanpassen
Voorkeur voor cd spelert ??
MidiMaze schreef:Zoals het er naar uitziet kan ik met een eigen auto komen. Dan komt mijn CD-50 mee, en mijn Sony TA-5650 V-Fet integrated amp. De kappa's 8.1 blijven lekker thuis, die passen niet in een 205je
Als "Blubber" tijd heeft, komt ie misschien ook mee, hij zal waarschijnlijk geen spul mee brengen.
pompebled schreef:De Proteus MTM's kunnen van de lijst worden geschrapt, door alle drukte van deze zomer zijn ze (helaas) nog niet verder dan het papier gekomen.
Ik neem alleen de Smacks hoorns mee.
De te gebruiken versterker is niet kritisch, vanwege het hoge rendement van de hoorns (40W is al voldoende)
Hoe lang moet ik de speakerkabels maken?
Er zitten namelijk XLR aan de kast, laat ik de versterkerkant gewoon blank?
Groeten, Jan.
jaapschreuder schreef:Ik heb eigenlijk na het lezen van dit topic ook wel zin om te komen, alleen ben ik nog niet zo bekend met de forumhebruikers op dit moment...
Lijkt met een leuke ontmoeting!!!
Zelf heb ik nog niet zoveel om mee te nemen... Het enige wat misschien in aanmerking zou komen zijn mijn speakers. Mocht er belangstelling voor zijn dan wil ik ze best wel meenemen.
Het gaat hier trouwens om een setje van Mordaunt-Short , type VS-206 zo uit het hoofd... Kan er geen specs van vinden op het internet.
groet,
Jaap
Henkjan schreef:*kuch*
Henkjan schreef:*kuch*deze zijn dus helaas niet af, kan wel m'n FaB4 monitors meenemen *)10.45-11.30 2: 3 weg TL magnetostaat hoog...(Henkjan)
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten