DDIY 2007 : Sprekers gevraagd

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
blu_line

DDIY 2007 : Sprekers gevraagd

Berichtdoor blu_line » vr 05 jan 2007, 14:16

Zoals jullie weten lopen er 2 activiteiten naast elkaar op de DDIY.
Demo's en Presentaties.
Voor dat laatste ben ik op zoek naar vrijwilligers die wat willen vertellen over onderwerpen die , natuurlijk, met zelfbouw audio van doen hebben.
Dit mag een puur theoretisch, een praktisch verhaal of een mix van beiden zijn ! Wel zien we graag een goede mix van solid-state, accoustiek, speakers en digitaal.

De presentatie mag zo'n 30-45 minuten duren en alle middelen om deze te geven zullen aanwezig zijn. (Laptop, beamer, microfoon end)

Wat staat daar tegen over ?
Je entree is vrij, evenals de lunch en je kan een presentje verwachten !

Denk je dat je een goed inhoudelijk verhaal hebt en ben je bereid deze te delen, PM me dan even !

mvg

ST

Roland
Ook commercieel actief

Berichtdoor Roland » ma 22 jan 2007, 19:05

Hoi

Zijn er mischien al wat data bekend? Of een aantal weekenden waarin het eventueel gaat gebeuren? Maanden? Ik zal er zeker zijn.

Groeten Roland

Terug naar “DIY Events door leden”