Mini Luister Avond/Middag/Ochtend

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
WrineX

Mini Luister Avond/Middag/Ochtend

Berichtdoor WrineX » do 15 okt 2020, 19:24

Hoi heren en dames. zoals sommige weten ben ik al een geruime tijd bezig met allerlei half fabricaten en de mini monitor
zie hier achtergrond viewtopic.php?f=3&t=29090 van dit project
vlcsnap-2020-10-12-18h44m48s846.png

Ik zou wel wat input kunnen gebruiken wat betreft klankbeeld. en mogelijk verschil in filtering. mocht iemand het leuk vinden om eens langs te wippen voor een aantal koppen koffie of biertjes ;) en wat muziek. ik zou het interessant vinden en leuk om wat meningen te horen over hoe het er voor staat in iemands oren, die niet de mijne zijn :) (voel je vrij om het niks te vinden, kan alleen maar zinvol zijn !)

Ik dacht zelf aan een max van 1 a 2 personen, met wissel kwar sweetspot, mijn kamer en bank is niet giga groot). gezien corona. en ik zal gastheer zijn :) draai wat je wil op een volume wat je prettig vind en ik zal wat achtergrond informatie geven indien gewenst en verzorg de versnaperingen:) al dan niet in vaste vorm of vloeibaar :)

Ik zou graag de volgende 3 testjes doen, die ik zal voor programmeren in de DSP.

1. Baffle Step compensatie + 12db filters.
2. Geen baffle step compensatie (op een manier dat de curve toch bijna het zelfde is +- )
3. 1 Order 6dB per octave filters.

Wie zin heeft laat een berichtje achter ! Ik woon overigens in Den Haag ! zal vast code rood of pimpel paars zijn maar ik kom helaas niet veel buiten. Ik houd van aan klooien thuis :) zoals velen weten. dus wel zo veilig :) nu hopen dat de rest dat ook is ;)

Ik hoop dat de normale luisterdagen weer snel mogen :(

BTW als men het leuk vind kan ik de grote planars en ribbons ook voor bereiden, zodat deze ook beluisterd kunnen worden. momenteel staan ze te staan.

groetjes Joppe
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door WrineX op do 15 okt 2020, 19:43, 3 keer totaal gewijzigd.

cool

Re: Mini Luister Avond/Middag/Ochtend

Berichtdoor cool » do 15 okt 2020, 19:35

Leuk plan Joppe. :proost:
Loek

WrineX

Berichtdoor WrineX » do 15 okt 2020, 19:36

cool schreef:Leuk plan Joppe. :proost:

Dank je , tja anders gebeurt er niets :( dus binnen de regels toch maar het beste er van maken denk ik !

OpaBert

Berichtdoor OpaBert » do 15 okt 2020, 22:37

Of het nu verstandig is om een hotspot covid 19 te organiseren :-k
Maar op een plaats dichterbij en geen COVID-19 dreiging Dan melde ik me meteen aan O:)
shit draadje vergeten :oops:

WrineX

Berichtdoor WrineX » do 15 okt 2020, 23:57

OpaBert schreef:Of het nu verstandig is om een hotspot covid 19 te organiseren :-k
Maar op een plaats dichterbij en geen COVID-19 dreiging Dan melde ik me meteen aan O:)

Maaah even over nagedacht en wellicht heb je gelijk ideaale moment is het inderdaad verre van. :( maarja ik wil toch ook wel beetje leuke dingen doen binnen de regels natuurlijk.

Ik stel het denk ik maar even uit tot wanneer het weer wat milder is. :( je bent van harte welkom wanneer je het voor jezelf een goed moment vind om eens langs the waaien :)

Terug naar “DIY Events door leden”