audiomanics schreef:Daarom had ik je stiekum wel verwacht op de luisterdag in Beetsterzwaag...
Weet zeker dat je best had willen komen.. achteraf..
Kees
Dat klopt Kees. Vooral toen de verhalen loskwamen heb ik erg aan mijn beslissing getwijfeld. Ik zal er een volgende keer wel bij zijn verwacht ik. Gaat het niet kan ik er altijd even uitlopen...
Ik had trouwens gister ook weer een hele bijzondere ervaring. Ik kreeg plotseling behoorlijk pijn in mijn schouder en besloot mij op lichte aandrang van mijn bijzonder charmante echtgenote even te melden bij de eerste hulp. Voor ik het wist hing ik aan een batterij draadjes, kreeg ik een hartfilmpje en moest ik tot mijn grote verbazing een hele nacht blijven... Hele gezin min of meer in rep en roer natuurlijk. Vanmorgen mocht ik een of andere fiets test doen. Nu doe ik zelf niet aan sport maar ik bleek over een meer dan gemiddelde conditie te beschikken. Dat is dan weer mooi meegenomen. Uitslag kwam een half uurtje later: Er was niets mis met mijn hart en mocht weer naar huis. Netjes... om 21.00 uur was ik in het ziekenhuis en om 14.00 uur lieten ze me weer gaan. Het ligt niet aan uw hart. U mag weg. Geen adviezen? Nee, geen advies. Maar ik heb nog steeds pijn in mijn schouder! Belt u maar even met uw huisarts...Ik heb alleen 's avonds met een arts assistente gesproken en verder geen dokter gezien.
Heb ik weer...