Ervaringen Noordelijke Zelfbouw Audiodag 21 oktober 2006

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Leeuwarden

Berichtdoor Leeuwarden » di 31 okt 2006, 20:35

audiomanics schreef:Daarom had ik je stiekum wel verwacht op de luisterdag in Beetsterzwaag...
Weet zeker dat je best had willen komen.. achteraf..

Kees

Dat klopt Kees. Vooral toen de verhalen loskwamen heb ik erg aan mijn beslissing getwijfeld. Ik zal er een volgende keer wel bij zijn verwacht ik. Gaat het niet kan ik er altijd even uitlopen...

Ik had trouwens gister ook weer een hele bijzondere ervaring. Ik kreeg plotseling behoorlijk pijn in mijn schouder en besloot mij op lichte aandrang van mijn bijzonder charmante echtgenote even te melden bij de eerste hulp. Voor ik het wist hing ik aan een batterij draadjes, kreeg ik een hartfilmpje en moest ik tot mijn grote verbazing een hele nacht blijven... Hele gezin min of meer in rep en roer natuurlijk. Vanmorgen mocht ik een of andere fiets test doen. Nu doe ik zelf niet aan sport maar ik bleek over een meer dan gemiddelde conditie te beschikken. Dat is dan weer mooi meegenomen. Uitslag kwam een half uurtje later: Er was niets mis met mijn hart en mocht weer naar huis. Netjes... om 21.00 uur was ik in het ziekenhuis en om 14.00 uur lieten ze me weer gaan. Het ligt niet aan uw hart. U mag weg. Geen adviezen? Nee, geen advies. Maar ik heb nog steeds pijn in mijn schouder! Belt u maar even met uw huisarts...Ik heb alleen 's avonds met een arts assistente gesproken en verder geen dokter gezien.

Heb ik weer... :evil:

audiomanics

Berichtdoor audiomanics » di 31 okt 2006, 21:15

tja .... ik heb je nog geen "schouderklopje" gegeven hoor...

Kees
Leather Cables by TechGraphix
---- sex for the ear ----

weidok

Berichtdoor weidok » di 31 okt 2006, 21:43

Leeuwarden schreef:
audiomanics schreef:Daarom had ik je stiekum wel verwacht op de luisterdag in Beetsterzwaag...
Weet zeker dat je best had willen komen.. achteraf..

Kees

Dat klopt Kees. Vooral toen de verhalen loskwamen heb ik erg aan mijn beslissing getwijfeld. Ik zal er een volgende keer wel bij zijn verwacht ik. Gaat het niet kan ik er altijd even uitlopen...

Heb ik ook gedaan Jan...

en sommigen hebben je echt gemist...
maar dat wist je al... :wink: :wink:

Maar heb je de kieren in de kozijnen inmiddels gedicht...
Zware storm opkomst .....
http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=startgoogle.startpagina.nl&jaar=-3&soort=loop1uur
" there is no box like no box" :)

ovni

Berichtdoor ovni » di 31 okt 2006, 22:07

Kun je beter hier kijken http://www.svsd.nl/

Als de heleboel rood wordt wordt het echt link. Morgen ochtend om 4.30 uur overigens hoogwater in Harlingen. Dan is het hoogte punt van de storm er ook, maar het is doodtij en het waait maar heel kort echt hard: http://www.windguru.cz

Afbeelding

Leeuwarden

Berichtdoor Leeuwarden » wo 01 nov 2006, 16:58

Het waaide inderdaad hard... Één container tegen de auto geblazen tijdens het rijden. Resultaat: één bijzonder geschrokken charmante echtgenote en één kras/deuk. Maar eens even kijken of de verzekering dit dekt zonder de no-claim aan te spreken...

weidok

Berichtdoor weidok » wo 01 nov 2006, 21:42

Leeuwarden schreef:Het waaide inderdaad hard... Één container tegen de auto geblazen tijdens het rijden. Resultaat: één bijzonder geschrokken charmante echtgenote en één kras/deuk. Maar eens even kijken of de verzekering dit dekt zonder de no-claim aan te spreken...

Wie gaat er met windkracht 10 ook naar buiten :)
" there is no box like no box" :)

Leeuwarden

Berichtdoor Leeuwarden » wo 01 nov 2006, 21:46

Ach die ouwe Volvo hield het prima. En die container stak over zonder uit te kijken...

SSassen

Berichtdoor SSassen » wo 01 nov 2006, 21:58

Jan,

Ik vind 't leuk om te zien dat je weer regelmatig hier je neus laat zien, met kinderlijk enthousiasme lees ik elke keer weer je posts. Waarschijnlijk ben ik volgende week in Groningen, mag ik eens komen buurten?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Mediocre is not my middle name.

Leeuwarden

Berichtdoor Leeuwarden » wo 01 nov 2006, 22:04

Natuurlijk!

Terug naar “DIY Events door leden”