wie weet heeft iemand nog wel een Extrema rondslingeren ?
Rondslingeren nog wel, alsof dat ding zonder er erg in te hebben ineens verdwijnt.

Corona
Moderator: Beheerdersteam
wie weet heeft iemand nog wel een Extrema rondslingeren ?
John P schreef:Voor 10 euro een interlink maken onder begeleiding? Beetje draadstrippen, solderen, krimpen en een mooi sokje eromheen zodat het geluid niet koud wordt in de winter.
cve schreef:wie weet heeft iemand nog wel een Extrema rondslingeren ?
Rondslingeren nog wel, alsof dat ding zonder er erg in te hebben ineens verdwijnt.![]()
![]()
![]()
Corona
Was er niet een forumlid uit Wormer die zo'n monster had gebouwd ?
jeroen_d schreef:De eis van de organisatie zal dus vooral zijn: kom met een professionele opzet die goed overkomt bij het publiek. Het belang van de organisatie is vooral veel goede exposanten en veel bezoekers hoe meer hoe beter.
SSassen schreef:Goed, er zit weer beweging in. De organisatie wil graag weten hoe wij onze aanwezigheid gaan vormgeven, ik proef een beetje angst dat we, nuchter als zelfbouwers doorgaans zijn, gaan ageren tegen de fabrikanten van dure accessoires en apparatuur. Dat was ik niet van plan, maar laten we eens kijken of we een opzet kunnen verzinnen met daarin in grote lijnen hoe we zo’n dag gaan invullen?
Henkjan schreef:Dat ook, maar vooral ook de bijzondere unieke dingen die je alleen maar bij zelfbouw ziet.
SSassen schreef:Henkjan schreef:Heeft men een hint gegeven over de soort ruimte die voor ons beschikbaar is?
En voor ons zelf de vraag: willen we ook sets laten horen, of alleen laten zien en uitleggen?
Nee. Ik denk dat we iets alternatiefs moeten overwegen, alleen sets luisteren brengt volgens mij niet direct de boodschap over dat zelfbouw loont. Een stuk educatie en wat handvaten voor wat betreft deze hobby interessant maakt lijkt mij wel nuttig.
John P schreef:Voor 10 euro een interlink maken onder begeleiding? Beetje draadstrippen, solderen, krimpen en een mooi sokje eromheen zodat het geluid niet koud wordt in de winter.
SSassen schreef:Heren, er is kennelijk weinig animo om op dit event aanwezig te zijn, gezien het aantal reacties in dit topic of via PB. Helaas heb ik niet de tijd, of goesting, om de kar alleen te gaan trekken dus ik laat de organisatie weten dat wij afzien van aanwezigheid op dit evenement.
Hoi Ivo,
Na overleg binnen de ZBA gelederen is besloten om vooralsnog van verdere DAE deelname af te zien omdat er te weinig aanknopingspunten gevonden zijn om aan de eerder gestelde eis voor meerwaarde aan dit event te kunnen voldoen. Onze wens om kennis, kunde en producten met een breder publiek te delen blijft onverminderd van kracht, maar er is besloten eerst te kijken of e.e.a ingepast kan worden in onze bestaande DIY events en luisterdagen. Ik zelf wil als Piratelogic hier een fiks grotere rol in gaan spelen en zal daarom dit jaar deelname aan de DAE voorbij moeten laten gaan.
--
Met vriendelijke groeten,
Chris Camphuisen
Piratelogic Audio
0643871211
@motoindo
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten