John P schreef:SSassen schreef:Geen dank! Daarnaast ben je nog reuze sympathiek ook, daarom zou je eigenlijk eens een topic moeten openen hier met een bouwbeschrijving voor een ‘koelkastmagneet magnetostaat’ die door de gemiddelde zelfbouwer te volgen en na te bouwen is, dat gaat gegarandeerd een succes worden!
Ik denk dat er veel belangstelling bestaat voor een ontwerp met een toegevoegd bewerkt "zilverpapiertje". Als je denkt dat er veel mensen gaan reclameren omdat het geheel wat fragiel is, je kan hier ook iets zonder garantie verkopen. Het zijn hier allemaal grote mensen die weten dat dit geen bol.com is maar een hobbysite waar dingen ook wel eens mislukken.
ik ga eens kijken wat ik kan doen, in principe heb ik alle basis op mijn kanaal staan, een in depth 1:1 design van deze (of een nieuwe model )publiceren roept verschillende gevoelens op

ik deel graag dat is een, anders had ik geen Youtube kanaal met 350+ video's, (wist niet eens dat het zoveel was, eens uitmesten

)
tegelijkertijd zou ik dolgraag mijn boterham willen verdienen met een ontwerp vergelijkbaar met deze. ik weet niet in hoeverre deze 2 dingen die ik beide hoog heb zitten elkaar in de weg zitten. (als ze elkaar al ooit in de weg gaan zitten maar hoop doet leven)
Er was bijvoorbeeld iemand, naam ontschoten die had een aantal vragen en zei zoiets als "ik zou later namelijk ook zelf wel zoiets op de markt willen brengen" (exacte zin is me ontgaan) maar dan is mijn bereidheid om uit te leggen wat ik weet/ervaringen heb met veel trial and error toch net even wat lager dan normaal
kennis valt moeilijk een open source project van te maken dat niet commercieel gebruikt mag worden.
Als iemand een idee heeft hoe je hier mee om moet gaan hoor ik het graag, het liefst deel ik alles. maar ik wil niet voor altijd ergens werken waar het werk verschrikkelijk is

en ik 0.0 passie voor heb

P.S wat bedoel je met bewerkt zilverpapiertje, ribbon ? ik heb een ribbon build op mijn kanaal staan

a tot z hihi.
zie
https://www.youtube.com/watch?v=3e9bAkDny0Y&t= in combinatie met deze video
https://www.youtube.com/watch?v=42JljAb2Y1w