ZBA luisterdag in Almelo

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
lepain

Berichtdoor lepain » do 30 nov 2006, 23:22

Hoi Martijn,

kan ik er ook nog bij? Carlo heeft al aangeboden te rijden. :)
Lijkt me erg leuk om al jullie creaties te horen en zien. Ik heb helaas zelf (nog) niets om te laten horen, zou wel mijn Bouguerreau-speakers mee kunnen nemen. 8)

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » vr 01 dec 2006, 12:40

Hoi Lepain,

je kunt er nog wel bij. Zo zitten we inmiddels al wel aan zo'n 10 man. Wat mij betreft een mooi aantal, anders wordt de kamer zo vol.

lepain

Berichtdoor lepain » vr 01 dec 2006, 16:58

Ok, super. Ik schrijf de datum in mijn agenda.

Hififiel

Berichtdoor Hififiel » ma 01 jan 2007, 21:54

Hoe staat het met de Luisterdag in Almelo?
we horen maare niets meer :?

Kevin
Waarom geen Vliezen? Ik mag geen Vliezen, het enig vlies dat mijn vrouw had heb ik verprutst ;)

Afbeelding

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » vr 05 jan 2007, 23:21

Hey allemaal,

ik ben rond de feestdagen nogal druk geweest en heb amper een computer aangeraakt. Nu ben ik er weer :wink: .
De luisterdag gaat zeker wel door.
Vooralsnog staat de 21e genoteerd. Niet iedereen schijnt dit een perfecte dag te vinden. De 28e wat mij betreft ook een goede optie.
Het lijkt me handig dat ik voor enige versnaperingen en een lunch zorg. Dit zal dan op hooguit een paar euro per persoon komen. Eventueel kunnen we dat op de dag zelf verrekenen, of je maakt het later aan me over.
Onder deze post heb ik een lijstje gezet van de mensen die hebben aangegeven te willen komen. Laat svp even weten of je ook werkelijk komt en wat je meeneemt.
Sommigen hebben mij gevraagd wat ze zoal mee moeten nemen. Ik was niet van plan een strakke organistatie te gaan maken van welke spullen we allemaal met elkaar gaan beluisteren. Bij een evenement als de DDIY of zelfs de luistermeetings in Breda ontkom je er haast niet aan, maar ik denk dat het zich bij een luistersessie zo kleinschalig als deze vanzelf wel regelt.
Persoonlijk ben ik voornamelijk geinteresseerd in luidsprekers, maar er zijn vast ook mensen geinteresseerd in andere zaken.
Alles is dus welkom, maar we moeten maar zien wat we werkelijk allemaal kunnen beluisteren.

Ovni
Jan Deckers
RobT + vriend
Hififiel
Audiojohn
CarloPJB
Montana
Lepain

RobT

Berichtdoor RobT » za 06 jan 2007, 17:21

Dag Martijn,
Leuk dat het doorgaat, we zien er naar uit.
Ik neem de XT18's monitoren mee en indien gewenst een gemodificeerde Harman Kardon 7600 cd-speler, maar misschien is dat niet nodig en is er een veel betere.
Ikzelf ben ook het meest geinteresseerd in speakers en bijzonder benieuwd wat anderen er van maken en wat ze vinden van die van mij.

Rob

ovni

Berichtdoor ovni » za 06 jan 2007, 18:21

Ik neem Sostratos mee. (3-weg scanspeak tl, filterversie 3)

Indien gewenst ook een setje MinimonO's, kunnen dacht ik rechtstreeks op zo'n Hamen Kardon 7600. Er kunnen dan gewoon 2 sets klaar staan waar elke speaker achter gehangen kan worden.

mvg
Ger

Martijn H

Berichtdoor Martijn H » za 06 jan 2007, 18:29

Wie weet krijg ik het voor elkaar om mijn luidsprekers mee te nemen. (llimited edition zonder subs) Na de laatste wijzigingen aan het filter zou het ook redelijk goed moeten klinken in wat minder gedempte ruimtes, hoop ik! Ik neem dan ook de UcD mee en een gebufferde passieve voorversterker.

Heeft niet iemand een mooie subwoofer staan? Of Martijn, zijn die van jou nou al klaar? :wink: Tegen de tijd dat ze spelen is het antiek :lol:
Dipool-monopool systeem Do it right, Do It Yourself~!!

CarloPJB

Berichtdoor CarloPJB » zo 07 jan 2007, 15:28

Hoi Martijn,

Ook nog de beste wensen voor 2007.
Wat mij betreft schikt de 21ste het beste en ik neem dan mijn Seas monitors,Akai versterker en Cd speler en bijbehorende bekabeling mee alsmede Lepain die met mij meerijdt.Kan ik van jouw stands gebruik maken die dag?
Als ik verder nog iets(te eten of te drinken)mee kan nemen hoor ik het wel.

Hififiel

Berichtdoor Hififiel » vr 12 jan 2007, 0:33

Hoi allemaal

Mij komt ook de 21e het beste uit, en ik heb besloten dat ik dan mijn luidspreker model Cantate (Jordan JX92s in ongefilterde vlakke behuizing) en draaitafel (Project Xpression/Ortofon X3-MC) mee neem.
Daarnaast neem ik een leuk lowbudget Phono voorversterkertje (Dynavox TC-750) en de Dynavox VR-70e Buizen versterker mee.

Groetjes Kevin
Waarom geen Vliezen? Ik mag geen Vliezen, het enig vlies dat mijn vrouw had heb ik verprutst ;)

Afbeelding

lepain

Berichtdoor lepain » vr 12 jan 2007, 18:30

Hoi,

ik kom zeker! Lijkt me leuk. Eigenlijk heb ik niets om te laten horen. Hier heb ik een paar philips 9710M. Maar dat is (nog) geen zelfbouw. En die passen niet bij Carlo in de auto denk ik.

Martijn, dat jij voor eten zorgt vind ik een goed idee, dan krijg je dat natuurlijk vergoed. Anders neem ik zelf een lunch mee. Vind ik ook goed. :D

Ewoud

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » wo 17 jan 2007, 21:59

Hallo allemaal,

vanaf een uurtje of 11 zijn jullie welkom. Tegen het eind van de middag brijen we er een eind aan. Ik stuur jullie allemaal even een PM met mijn adresgegevens en een korte beschrijving van hoe je er komt.

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » wo 17 jan 2007, 22:01

Onderstaand een lijst van de mensen die bevestigd hebben aanwezig te zijn.

Ovni
RobT + vriend
Hififiel
Audiojohn
CarloPJB
Montana
Lepain

Van de volgende mensen heb ik geen bevestiging ontvangen.

Jan Deckers

Edit:

Audiojohn komt wel.
Als het goed is, heeft iedereen een PM van me ontvangen met mijn adresgegevens. Zo niet, meld het me even.

Tot zondag!

Martijn H

Berichtdoor Martijn H » wo 17 jan 2007, 23:07

MIsschien beschik ik over een hele mooie Onkyo cd speler zondag, die kan ik dan wel meenemen: De DX-788F voor de kenners. Of liever de arcam cd 23?

Wie gaat er vanaf het westen van het land?? regio Amsterdam

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » do 18 jan 2007, 16:16

Wat mij betreft de Arcam.

RobT

Berichtdoor RobT » vr 19 jan 2007, 0:30

Wat mij betreft ook de Arcam.

lepain

Berichtdoor lepain » vr 19 jan 2007, 0:58

Montana schreef:MIsschien beschik ik over een hele mooie Onkyo cd speler zondag, die kan ik dan wel meenemen: De DX-788F voor de kenners. Of liever de arcam cd 23?

Neem ze allebei mee. :D

Ik kom vanuit het westen van het land: Driehuis, Haarlem, daarzo. Maar Carlo haalt me op.

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » vr 19 jan 2007, 1:00

lepain schreef:
Montana schreef:MIsschien beschik ik over een hele mooie Onkyo cd speler zondag, die kan ik dan wel meenemen: De DX-788F voor de kenners. Of liever de arcam cd 23?

Ik kom vanuit het westen van het land: Driehuis, Haarlem, daarzo. Maar Carlo haalt me op.

Ik denk dat Montana dit vraagt omdat hij z'n set niet in één auto kwijt kan. Maar Carlo neemt natuurlijk ook z'n spullen mee...

Martijn H

Berichtdoor Martijn H » vr 19 jan 2007, 8:45

lepain schreef:

Hallo Lepain,

Ik ben niet meer van plan om mijn speakers mee te nemen, maar daarvoor een goede cd speler en als men wil i.c.m. de UcD. Ik zou dus met iemand mee kunnen rijden of zij met mij. Nu heb ik alleen al afspraken gemaakt om zondagavond in almere iemand te bezoeken, dus dat carpoolen gaat niet door.

Ik zal zelf ook nog even testen wat lekker klinkt. De Onkyo heeft van zichzelf een volumeregelaar, waarmee een voorversterker dus te omzeilen is. Als ik de UcD meeneem en er is geen voorversterker voor hebben we er niet veel aan in combinatie met de Arcam. Dan neem ik alleen de Arcam mee. UcD kent iedereen nu wel denk ik..

EEN OPROEP AAN ALLEN!!!

NEEM CD'S MEE!!!
:lol: :lol: Ben benieuwd wat iedereen thuis in de kast heeft staan.

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » vr 19 jan 2007, 12:00

Dus de apo's gaan tóch niet mee?
Ik stel voor dat we een stemming houden; meeste stemmen gelden :arrow: Ik ben VOOR het meenemen van de apo's :lol: .

Martijn H

Berichtdoor Martijn H » vr 19 jan 2007, 12:34

Martijn M schreef:Dus de apo's gaan tóch niet mee?
Ik stel voor dat we een stemming houden; meeste stemmen gelden :arrow: Ik ben VOOR het meenemen van de apo's :lol: .

Kappe nou! :twisted: Er is nu toch een excel EX2, de sostratos en de speaker van Carlo? Misschien nog een mooie monitor erbij ofzo? Of jouw speakers martijn?

lepain

Berichtdoor lepain » za 20 jan 2007, 6:10

Montana schreef:
EEN OPROEP AAN ALLEN!!!

NEEM CD'S MEE!!!
:lol: :lol: Ben benieuwd wat iedereen thuis in de kast heeft staan.

Ah, ik zit nu al twee uur kyuss te luisteren, maar ik heb er geen ceedees van. Die band is veelste oud, en het is moeilijk om die ceedees nog te bemachtigen! Ik neem wat qotsa mee, en arctic monkeys denk ik. 8)

Hififiel

Berichtdoor Hififiel » za 20 jan 2007, 22:04

Hoi allemaal ik heb er veel zin in :D jullie hadden het over speakers die mee genomen worden en nu vraag ik me af hebben jullie nog voorkeur welke speakers ik mee neem?

Willen jullie deze --------> Afbeelding

Of deze -------------------> Afbeelding

Zeg maar welke het worden moeten :roll:

Groet Shibata

Afbeelding

RobT

Berichtdoor RobT » za 20 jan 2007, 23:17

Ben nogal nieuwsgierig naar die Jordans dus wat mij betreft neem je die mee.
Nog iets even iets anders, zou iemand standaards mee kunnen nemen om mijn XT18 monitors op te kunnen plaatsen?
Bij voorbaat veel dank!

groeten
Rob

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » zo 21 jan 2007, 1:25

Ik heb wel een paar standaards.
Tot morgen!

Terug naar “DIY Events door leden”