hunter17 schreef:Goede middag!
Door omstandigheden kan ik a.s. zaterdag helaas niet aanwezig zijn bij de luisterdag in Alphen.
Veel plezier aldaar gewenst!
Jammer! En bedankt!
Moderator: Beheerdersteam
hunter17 schreef:Goede middag!
Door omstandigheden kan ik a.s. zaterdag helaas niet aanwezig zijn bij de luisterdag in Alphen.
Veel plezier aldaar gewenst!
mikekiwi schreef:Hieronder een concept van het voorlopige programma (even erop klikken voor iets grotere weergave). 23 personen en ook nog ruimte in het programma om wat extra luistersessies in te plannen.
Aan de deelnemers het verzoek om te zien of de indeling in praktische zin haalbaar is, of ik iets over het hoofd heb gezien en of er nog andere opmerkingen zijn.
Heeft iemand nog een cd-speler staan die meegenomen kan worden?
zba2019.PNG
Prima toch, rond 14:45 is er ruimte en heb ik je ingedeeld. Ik zal morgenavond de definitieve versie nog even verspreiden via dit topic.pappaleo schreef:Ik neem op speciaal verzoek van forumlid toxiq de mission impossible mee. Die zit niet in het schema, maar er is vast wel een plekje voor in te ruimen zaterdag.
johan283 schreef:I'll be there
erik1977 schreef:Zaterdagmiddag ben ik ook van de partij. Als er nog een plekje voor is kan ik de 3WC bookshelf speakers meenemen.
MickRS schreef:Ik ga zo eens even wat plaatjes uitzoeken om mee te nemen. Da’s wel zo handig bij een platenspeler...![]()
Naast mijn eigen platen, is eenieder welkom om ook platen mee te nemen.
RobertD schreef:Ik kan wel even een Senseo apparaat en een waterkoker meenemen, en een voorraadje plastic bekertjes.
's Morgens kom ik even spullen brengen, dan ben ik even de ochtend weg voor een open dag op mijn werk, in de middag ben ik er dan weer.
Shadow schreef:Veel plezier morgen iedereen!
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten