ray5150 schreef:Hoeveel keer ik vandaag wel niet de naam van Floor Jansen heb horen voorbijkomen.![]()
Dat kwam om dat er in het publiek 2 discipelen der Symphonische Metal aanwezig waren, en het niet na konden laten om bij vrijwel ieder afgespeeld muziekstukje een verwijzing naar deze jongedame te plaatsen.![]()
Om met Armand te spreken; en een van hen ben ik.
Buiten dat wil ik graag een gezegde van Wowly aanhalen; "wat een leuke groep mensen is dit" (of zoiets..

Voor de eerste keer het systeem van ds23man gehoord. Hoewel mijn gehoor niet op orde is, kon ik wel horen dat deze luidsprekers een detaillering op referentieniveau produceren. Kunnen inderdaad ook gigantisch laag maar had ook niet anders verwacht.

Voor de rest heb geen slechte luidsprekers gehoord, wel heel mooi geverfde van forumlid jsjeroenjs uit Belgie. Een echte eye-opener!
Hebben met een klein, maar heel gezellig groepje nog uitstekend gegeten in restaurant de "Lelie". Erg goed erg prettig geprijsd.
Voor de rest, horns up!
Aat
edit: helemaal vergeten de organisatoren van deze dag te bedanken. Heren, het was weer prettig vertoeven!