luisterdag in antwerpen?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
luisterdag in antwerpen?
ik vroeg mij af of we is in antwerpen een soort luisterdagje of avond kunnen organiseren. Ik zelf heb niet veel te bieden maar als er mensen in antwerpen zijn die intrese hebben wil ik wel iets dergelijks organiseren. ik heb nu namelijk redelijk veel ruimte terbeschiking en ik dacht waarom niet.
mvg Jago
mvg Jago
Geluid uit een laptop is als thee uit een senseo je snapt het idee maar genieten kun je er niet van.
-
-
-
-
-
-
joepie reacties.
Ik heb door verbouwing nu een grote ruimte beschik baar waar niks in staat, ik was onlangs bezig mijn projectje er naar toe te slepen en toen het er stond was het nog steets leeg. dus dacht ik als ik hier nu een aantal stoelen zet kan ik er wel is een luisteravondje of zo organiseren daarom zete ik de eerste post. als er nog wat mensen zijn die iets mee berengen. als ik het goed begrijp is er een speaker clasic 180 dan nog een paar en we zijn er. als er iemand een idee voor een datum heeft, ik heb binnen kort vacantie.
mvg jago
Ik heb door verbouwing nu een grote ruimte beschik baar waar niks in staat, ik was onlangs bezig mijn projectje er naar toe te slepen en toen het er stond was het nog steets leeg. dus dacht ik als ik hier nu een aantal stoelen zet kan ik er wel is een luisteravondje of zo organiseren daarom zete ik de eerste post. als er nog wat mensen zijn die iets mee berengen. als ik het goed begrijp is er een speaker clasic 180 dan nog een paar en we zijn er. als er iemand een idee voor een datum heeft, ik heb binnen kort vacantie.
mvg jago
Geluid uit een laptop is als thee uit een senseo je snapt het idee maar genieten kun je er niet van.
-
-
-
-
-
ik doe ook wel mee als het in mijn agenda past. Heb wel nog een aantal niet-gedemonstreerde zaken liggen die voor menig luisteraar leuk kunnen zijn.
Ook op audioforum.be kun je nog geinteresseerden vinden om te komen luisteren.
Als die ruimte acoustisch in orde is kan dat inderdaad leuk worden.
Elk project krijgt bvb een half uurtje met dan een kwartier pauze om de volgende set klaar te zetten.
Let wel dat er parkeergelegenheid moet zijn om handig spullen in en uit te laden.
Ed.
Ook op audioforum.be kun je nog geinteresseerden vinden om te komen luisteren.
Als die ruimte acoustisch in orde is kan dat inderdaad leuk worden.
Elk project krijgt bvb een half uurtje met dan een kwartier pauze om de volgende set klaar te zetten.
Let wel dat er parkeergelegenheid moet zijn om handig spullen in en uit te laden.
Ed.
-
-
-
-
- In memoriam †
-
-
-
-
dat zou meer (luister)avond zijn, nee ik was niet van plan om het zo laat te doen maar er is hier anders wijnig parkeerplaats. ik zal is goe lezen wat er op de bortjes staat waneer je er mag staan mischien op zondag vroeger(moet er namelijk nooit zelf staan heb parkeer kaart
)
jago

jago
-
-
- Ook commercieel actief
Een leuk intitatief. Niet dat ik hier mensen wil paseren, maar die dag mag ook bij mij thuis plaatsvinden. Parkeerplaats genoeg in de straat en op mijn oprit kunnen makkelijk 3 wagens staan. Mijn woonkamer heeft geen onaardige akoestiek. Ik woon ook in Schilde, net als Ed. Ik kan ook wat zelfbouwbrouwsels laten horen, zoals een 6x PP KT66 versterker. Ook een voorversterker kan ik jullie laten beluisteren. Speakers niet want het laatste wat ik gebouwd heb zijn de Milestone kasten van Marc Heijligers. Kortom, het kan bij mij. De buizen staan warm en het bier koud.
MVG Guido
MVG Guido
-
Goed idee Guido, ... en vind Katrien dat ook goed?
dan maken we er gewoon een open bedrijven dag van, of heet dat in dit jargon een open hobbyistendag
Enkele uurtjes bij Guido, enkele uurtjes bij mij (heb nml zelf ook geen onaardige luisterruimte), nog iemand in de buurt waar we de boel overhoop mogen zetten?
Ed.
dan maken we er gewoon een open bedrijven dag van, of heet dat in dit jargon een open hobbyistendag

Enkele uurtjes bij Guido, enkele uurtjes bij mij (heb nml zelf ook geen onaardige luisterruimte), nog iemand in de buurt waar we de boel overhoop mogen zetten?
Ed.
-
bij mag heel de boel overhoop gezet worden
ik vrees aleen dat de parkerplaats echt wel problemen kan op leveren.
wat valt er te doen om een kamer acoestisch aan te kleden?
ik denk dat het in iedergeval voor na de vacantie zal zijn (ik bedoel herfstvacantie) ik ga lekker kamperen in zweden
.
Mvg Jago

ik vrees aleen dat de parkerplaats echt wel problemen kan op leveren.
wat valt er te doen om een kamer acoestisch aan te kleden?
ik denk dat het in iedergeval voor na de vacantie zal zijn (ik bedoel herfstvacantie) ik ga lekker kamperen in zweden

Mvg Jago
-
Terug naar “DIY Events door leden”