Barry2001 schreef:Dat is wederzijds Bert, maar het is helaas even niet anders. Vwb de frees, ik stuur je een PB.
Mijn moeder woont in Neuenhaus, daar ga ik over een weekje naar toe... Ik kan hem effe langsbrengen?
Moderator: Beheerdersteam
Barry2001 schreef:Dat is wederzijds Bert, maar het is helaas even niet anders. Vwb de frees, ik stuur je een PB.
anonamemouse schreef:Barry2001 schreef:Dat is wederzijds Bert, maar het is helaas even niet anders. Vwb de frees, ik stuur je een PB.
Mijn moeder woont in Neuenhaus, daar ga ik over een weekje naar toe... Ik kan hem effe langsbrengen?
hannesie schreef:Net even met nog een kleine opzet geprobeert, een Nas/server/squeezebox met muziek, en dan een streamer, USB en omzetter naar S/PDif erbij, neemt niet al teveel ruimte in beslag, gaat dus mee, kan dus in een andere ruimte ook gebruikt worden. Er moet dus nog wel een dac aan.
hannesie schreef:Net even met nog een kleine opzet geprobeert, een Nas/server/squeezebox met muziek, en dan een streamer, USB en omzetter naar S/PDif erbij, neemt niet al teveel ruimte in beslag, gaat dus mee, kan dus in een andere ruimte ook gebruikt worden. Er moet dus nog wel een dac aan.
Wowly schreef:Ik doe niet aan indelingen, behalve als mensen echt aangeven een ruimte te willen gebruiken/nodig hebben. Ik heb dit jaar nog geen verzoekjes gehad behalve dat er in ieder geval een spreker is (Fritz de With) en mogelijk een tweede
Vroegah hadden we echte luisterstints die helemaal tot het naadje gepland waren, maar gedurende de jaren bleek dat een anarchistische aanpak verrassend goed werkt bij deze club. En dan druk ik me nog vriendelijk uit......
Het is lastig om goede indeling te maken omdat gedurende dag er altijd veel veranderd. Soms een slechte match, soms een apparaat wat weigert mee te werken en meer van dat soort zaken. Daarbij klinken sommigen set hemels en anderen juist niet en is er net geen juiste balans gevonden. Zo kan ik me de match met de Refmon en de CA-versterker in Hengelo nog goed herinneren omdat dat een fijne match was hihi.
Maar, dus en voorwaar: als jullie wensen hebben qua ruimte/tijd etc: laat ete me weten dan blok ik wat af....
kuiperik schreef:Het is geen zelfbouw, maar ik wil eventueel best mijn chord 2qute dac meenemen. Deze heeft een asynchrone USB, optische en BNC ingang. Ben op zich ook wel benieuwd naar verschillen tussen deze en andere dacs. Laat maar weten of je daar mee geholpen bent.
Henkjan schreef:Ik neem een complete set mee:
Streamer / pre / DSP met Dirac
Eindversterker
Satelietjes met FR125s
Subje met MFB
Ik wil ook een vergelijk laten horen met Dirac alleen voor t laag vs over t hele bereik.
asterduc schreef:Henkjan schreef:Ik neem een complete set mee:
Eindversterker
Satelietjes met FR125s
Subje met MFB
Ik wil ook een vergelijk laten horen met Dirac alleen voor t laag vs over t hele bereik.
heel interessant HenkJan.
Ik breng mijn Verenter open baffles mee en ook een Lyngdorf met Room Perfect.
Bij interesse kunnen we Dirac en Room Perfect misschien eens naast elkaar zetten en een meting doen om de verschillen te bekijken.
Mocht iemand nog een eindtrap ter beschikking hebben om het laag aan te sturen, dat zou me een hoop ellende besparen.
Henkjan schreef:Subje met MFB
asterduc schreef:Henkjan schreef:Ik neem een complete set mee:
Eindversterker
Satelietjes met FR125s
Subje met MFB
Ik breng mijn Verenter open baffles mee en ook een Lyngdorf met Room Perfect.
Bij interesse kunnen we Dirac en Room Perfect misschien eens naast elkaar zetten en een meting doen om de verschillen te bekijken.
Mocht iemand nog een eindtrap ter beschikking hebben om het laag aan te sturen, dat zou me een hoop ellende besparen.
meanman64 schreef:asterduc schreef:Mocht iemand nog een eindtrap ter beschikking hebben om het laag aan te sturen, dat zou me een hoop ellende besparen.
Breng mijn Accusound wel mee , Ed .
Henkjan schreef:asterduc schreef:een extra eindversterker kan ik wel mee nemen, 2*125W (Icepower) is dat voldoende?Henkjan schreef:asterduc schreef:Ik wil ook een vergelijk laten horen met Dirac alleen voor t laag vs over t hele bereik.
lijkt me leuk en leerzaam Ed
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten