Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
WrineX

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Berichtdoor WrineX » ma 27 mei 2019, 17:16

ook leuk trouwens om Leon eens te ontmoeten gezien je een van de grootste Nederlandse facebook diy sites beheerd! Jammer dat je niet even hebt kunnen luisteren, ik hoop dat het inmiddels weer ietsje beter gaat met de ogen ?

Rick76

Berichtdoor Rick76 » ma 27 mei 2019, 19:50

Was voor mij ook de eerste keer dat ik een luisterdag heb bezocht, en is mij uitermate goed bevallen. Top accommodatie, gemoedelijke sfeer, enthousiaste mensen en mooie creaties. Dus organisatie, de mensen die de demo's verzorgden en verder alle mede-forummers en aanwezigen bedankt voor de gezellige dag.

Shadow

Berichtdoor Shadow » ma 27 mei 2019, 19:56

Was leuk je te spreken :goedzo:
Al Stewart thuis ook al gedraaid btw. :lol:

Rick76

Berichtdoor Rick76 » ma 27 mei 2019, 20:07

Is geheel wederzijds, had nog wel wat langer willen praten maar je wil op zo'n dag toch zoveel mogelijk rond kijken/luisteren. Halen we volgende keer wel in. :D :goedzo:(oh, had gister trouwens ook even Balthazar gecheckt)

ReneN

Berichtdoor ReneN » ma 27 mei 2019, 22:40

Ik ben een paar keer in Hengelo geweest, dit was mijn eerste keer Breda. Wat mij opviel was de "huiselijke" sfeer van de kamers. In de grote zaal vond ik die sfeer wat minder aanwezig overigens, het klonk daar ook minder dan in de andere ruimtes. Ik kwam te laat binnen voor de set van Reinout, het laatste nummer kon ik nog meepakken, maar die had ik in andere ruimtes véél beter horen presteren. Natuurlijk, de ruimte bepaald voor een heel groot gedeelte of een set een beetje tot zijn recht kan komen....

Helaas kon ik maar tot twee uur aanwezig zijn, maar ik heb gelukkig nog een minuut of veertig bij WrineX kunnen luisteren. Een heerlijk relaxte set en zou die zo aan anderen aanraden....

Dank aan de organisatie voor al het werk, het was goed geregeld allemaal!

meanman64

Berichtdoor meanman64 » di 28 mei 2019, 5:35

Genoten van deze dag , wat weinig volk maar daardoor goed kunnen luisteren overal .
Reinout , zijn set klonk heel relaxed en wat de compressie driver ter gehore bracht sprak me wel aan .
Floeper zijn set , miste inderdaad wat diepgang in de grote zaal maar wat klonk de fullrange aangenaam .Verdient mijn verdere aandacht .
De hoogunits van Wrinex echt knap wat deze presteren .Zijn speakers en deze van zijn kamaraad , jawel , kon ze wel smaken .
Hoop met de kleine hoogunit in de nabije toekomst wat testen te doen .
De Verenter kende ik al ( ga hem zelf bouwen ) ,nog altijd onder de indruk .

Terug naar “DIY Events door leden”