Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wowly
Beheerder

Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Berichtdoor Wowly » do 07 feb 2019, 20:27

Zo! Nu de luisterdag Hengelo ook zo'n succes is geweest ga ik er maar weer eens voor zitten om Breda 2019 te organiseren. Als het goed is geen gedoen als vorig jaar vwb de datum. Deze lokatie is echt de mooiste die ik tot nu toe ken, mooie akoestisch goede ruimten, fijne buitenruimte, plenty parkeerruimte en de mogelijkheid om onze pizza's te eten met z'n allen. Zeker als we weer zo'n fantastische zomerse dagen krijgen als vaker in Breda (mei....duh)

De rest is copy/paste van vorig jaar zowat:

Datum: ZONDAG 26 Mei 2019

Lokatie: "DeRuimte" te Breda

Adres: Heuvelstraat 52B, 4813 GB Breda

Tijd: 9.00 - 19.00

Bijdrage: 6 euro pp voor de zaalhuur, 4 euro voor de drankjes per dagdeel
Dus blijf je alleen de ochtend (9-12.30) is het 10 euro (6 plus 4 euro), blijf je de hele dag is het 14 euro
(6 plus 8 euro)

Drinken:Drankjes zijn inbegrepen! Dit houd op deze locatie in: koffie, thee (verschillende soorten), water (verschillende soorten?). Geen frisdranken, alleen verantwoord spul dus.

Eten: Het avondeten wordt waarschijnlijk weer door Antonio's pizzalijn verzorgd. De prijs is probeer ik op 5 euro te houden, maar dat weet ik pas enkele ervoor als ik met Antonio afspreek. De prijs is 6 euro geworden, hij kan er niet minder meer van maken. Vorig jaar gaf hij al aan dat hij eigenlijk geen 5 euro kon doen dus dit jaar zijn n we de klos. Nou ja, voor 6 euro een medium pizza is nog steeds een hele goede deal! De prijs wordt rechtstreeks aan mij betaald tijdens het voldoen van de entreegelden zodat ik in een keer de pizzakoerier kan betalen.
Middageten zelf meenemen.

Parkeren: In de wijk kan volop geparkeerd worden. Graag de ruimte net voor de ingang van het paadje vrijhouden/vrijmaken als je je gear hebt uitgeladen. Sommigen komen met kostbare spullen dus die willen we zo kort mogelijk aan de straatkant exposed laten staan. Overigens, als je hulp vraagt met sjouwen; er zijn altijd meerderen die je een handje willen helpen is de ervaring. Neem vooral steekwagentje e.d. mee, want vanaf de straat is het 100 meter door een paadje lopen voordat je bij het gebouw bent.

PS: er is een vrijmatkt verderop in de wijk, en er wordt verwacht dat het na 9 uur rap drukker gaat worden. We gaan proberen de laad en los plaats vrij te houden zodat er niet ver hoeft te worden gesjouwd....

Programma Wat wordt er georganiseerd: zie hier beneden!

Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken en of ik een en ander moet regelen om alles in orde te maken.

We hebben dus nu erg goede ruimtes dus als je je gigaset eens lekker wil "uitlaten" kan je dat hier op hoog nivo laten gebeuren :twisted:

Inschrijven: Ook dit jaar een inschrijflijst in een apart topic.
Je komt wanneer je zin hebt, of het nu pas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot het einde; entree is afhankelijk welke dagdelen de aanwezig bent.6 euro sowieso, 4 euro per dagdeel voor drinken.
Als je spullen kan meenemen kan je dat in dit draadje aangeven.

Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen is er een service: ik verzin het ter plekke voor je :lol: )

Jan aka Wowly

PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......
PPS: work in progress dit draadje..

EDIT: prijzen pizza zijn duidelijk geworden; 6 euro deze keer. Ook de bereikbaarheid is dit jaar gecompromitteerd: er is een vrijmarkt in de buurt. Zorg dat je er op tijd bent, rond 10-11 uur is het daar topdrukte...

Wowly
Beheerder

Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!

Berichtdoor Wowly » do 07 feb 2019, 20:28

PRESENTATIE

Het zou fijn zijn als iedereen voor zijn apparatuur een presentatieblaadje wil invullen. dat kan dan mooi voor het onderdeel staan. Bijvoorbeeld: "Buizenversterker, push pull, die-en-die buizen, zus en zo opgebouwd" en ga zo maar door. Vorig jaar hebben veel leden hieraan gehoor gegeven. Het was heerlijk bladeren door de boekwerken van sommigen tijdens het luisteren naar zijn set!

Een format hiervoor, als je nog geen presenteerblaadje hebt, downloaden en uitprinten. Het is een WORD-document (Office 2003) waaronder je alles kunt intypen. Of gewoon uitprinten en met pen erbij schrijven natuurlijk.

Zo word het nóg leuker en leerzamer dan het al was.

Héél erg bedankt voor je moeite!

Jan aka Wowly
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » do 07 feb 2019, 20:28

PROGRAMMA

Deze keer hebben we een presentatie van Fritz de With!!!

Frits is in Nederland bekend van zijn ongelofelijk goede opname's van muziek. Hij is oa de man achter STS ( digital en analoog) een heeft echt fabelachtige opnames gemaakt die velen van ons goed kennen.....

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » do 07 feb 2019, 21:04

mocht iemand een presentatie met lichtbeelden willen houden, ik kan wel een projector *) en scherm op standaard (ja, zo'n ouderwetsch diascherm) meenemen

*) er is keuze tussen een diaprojector en een beamer (cassettes zijn ook weer helemaal terug, dus waarom dia's niet?)
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » do 07 feb 2019, 21:21

Wow(ley),

Wat een actie opeens! :lol:
Fusion Filterdesign

John P

Berichtdoor John P » do 07 feb 2019, 22:32

Henkjan schreef:...
*) er is keuze tussen een diaprojector en een beamer (cassettes zijn ook weer helemaal terug, dus waarom dia's niet?)

Ik heb nog een pitch met de titel "vakantie in de Ardennen 1970" staan.
Waar een weg is is ook een omweg.

WrineX

Berichtdoor WrineX » di 30 apr 2019, 21:50

zit te twijfelen , ik weet niet of mensen het leuk vinden om een presentatie te krijgen over de dingen die ik maak, met name Planar magnetics. dat wil niet zeggen dat ik het allemaal weet gezien dat meestal niet mijn manier van werken is maar misschien kan ik mensen op weg helpen. kan overigens ook wat materialen mee nemen indien gewenst. Overigens ik schijt in mijn broek voor presentaties maar ik vind wat ik doe erg leuk dus wie weet helpt dat :)

Wellicht een iets meer in de diepte verhaal over de bouw/de gedachtem er achter van de Fullrange planars van vorig jaar ? gezien men toen vroeg om een praatje maar ik neit bepaald voorbereid was om iets zinnigs te zeggen :)

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » wo 01 mei 2019, 21:51

:hide: Het lijkt me vreselijk leuk om te zien, mijn stem heb je. Meestal is het zo relaxed op die dag dat je eigenlijk helegaar niet nerveus hoeft te zijn. En als er een zou gaan kl#@#$ten grijp ik persoonlijk in :hide:

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » wo 01 mei 2019, 22:18

Wowly schreef::hide: Het lijkt me vreselijk leuk om te zien, mijn stem heb je. Meestal is het zo relaxed op die dag dat je eigenlijk helegaar niet nerveus hoeft te zijn. En als er een zou gaan kl#@#$ten grijp ik persoonlijk in :hide:

Psies die gaan een maand op spelden en gebakken spinnen! Nou doet WrineX het helemaal in zijn broek... :lagge:
Peter de Jong

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » za 04 mei 2019, 0:10

ik neem aan dat er ook wel weer ruimte is voor de traditionele ZBA vrijmarkt, mat koelblokken en andere meuk waar mensen vanaf willen?
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

Shadow

Berichtdoor Shadow » za 04 mei 2019, 0:20

Zoek je nog wat HJ? :lol:

ray5150

Berichtdoor ray5150 » za 04 mei 2019, 0:34

Of wil die juist wat kwijt ?

WrineX

Berichtdoor WrineX » za 04 mei 2019, 20:05

Wowly schreef::hide: Het lijkt me vreselijk leuk om te zien, mijn stem heb je. Meestal is het zo relaxed op die dag dat je eigenlijk helegaar niet nerveus hoeft te zijn. En als er een zou gaan kl#@#$ten grijp ik persoonlijk in :hide:

haha je hebt mij nog nooit iets zien vertellen an publiek :)

maar houd er geen rekening mee :) dan ga ik lekker kijken of ik ook maar iets bij elkaar kan krijgen wat enigszins vermakelijk kan zijn op zijn minst :)

zo ja laat ik het je bijtijds weten natuurlijk, kunt niet alles zomaar aanpassen !

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » zo 05 mei 2019, 21:51

Naast mogelijk Wrinex is er mogelijk nog een andere spreker welke wij allemaal wel kennen en, naar ik denk, een heel bijzondere presentatie kan geven. Het is nog niet rond, maar hij (het is een man) heeft aangegeven interesse te hebben om iets te doen!

WOEI!!!!

Shadow

Berichtdoor Shadow » zo 05 mei 2019, 23:09

Leuk Jan!

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » di 07 mei 2019, 10:52

Ja! Ik kan bekend maken wie er een presentatie komt houden!

Fritz de With!!!

Bekend van non plus ultra registraties van live muzikanten. Ik ben zeer blij dat hij wat wil komen vertellen over deze zijde van onze hobby!

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » di 07 mei 2019, 10:53

:yeah:

Barry2001
Algemene moderator

Berichtdoor Barry2001 » di 07 mei 2019, 11:39

Wat leuk zeg, lijkt me erg interessant :goedzo:

Shadow

Berichtdoor Shadow » wo 22 mei 2019, 10:18

plattegrond;

DeRuimte.jpg
Laatst gewijzigd door Shadow op wo 22 mei 2019, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Shadow

Berichtdoor Shadow » wo 22 mei 2019, 10:57

Planning opzet:

Knipsel INDELING BREDA.JPG

INDELING LUISTERDAG BREDA.xlsx

Alles in overleg en te wijzigen, ik heb geprobeerd de mensen die meer als een uur moeten rijden niet als eerste op te zetten.
Laatst gewijzigd door Shadow op wo 22 mei 2019, 12:51, 6 keer totaal gewijzigd.

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » wo 22 mei 2019, 11:01

zithoek? dat is niet echt geschikt om te luisteren lijkt me
(en om 9:00 beginnen lijkt me ook wat vroeg)

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » wo 22 mei 2019, 11:03

Shadow schreef:Planning opzet:

Knipsel INDELING BREDA.JPG

INDELING LUISTERDAG BREDA.xlsx

Alles in overleg en te wijzigen, ik heb geprobeerd de mensen die meer als een uur moeten rijden niet als eerste op te zetten.

goed bezig :goedzo:

Shadow

Berichtdoor Shadow » wo 22 mei 2019, 11:04

Henkjan schreef:zithoek? dat is niet echt geschikt om te luisteren lijkt me
(en om 9:00 beginnen lijkt me ook wat vroeg)

schuif ik alles 1u door, vorig jaar heeft Wrinex toch een demo daar gedaan, maar ik zal een aanpassing doen.

Shadow

Berichtdoor Shadow » wo 22 mei 2019, 11:15

Zo aangepast; ZIE HIERBOVEN^

Alles in overleg, valt er iemand van tussen dan is er altijd wel iemand die langer wil draaien. iedereen heb ik 2u gegeven, dat is effectief 1,5u omdat er opgesteld en afgebroken moet worden tussendoor.
Laatst gewijzigd door Shadow op wo 22 mei 2019, 12:22, 2 keer totaal gewijzigd.

satefan

Berichtdoor satefan » wo 22 mei 2019, 11:33

Voor mij prima. Maar ben ook flexibel om nog wat extra te draaien indien er interesse is.

groet,

Satefan
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.

Terug naar “DIY Events door leden”