Vorig jaar was er tijdens de luisterdag in Alphen ook voor ruim een half uurtje een moppie live-muziek, te horen gebracht door Robin Haijes. Buiten het gedoe met de cd-tjes (waardoor ook het vergelijk live vs cd niet lekker liep) was dat als ik van de reacties uitga, best een geslaagd experimentje. Het jaar daarvoor (of was het alweer daarvoor?) was er een workshop akoestiek.
De vraag is nu even: is er ook dit jaar weer behoefte aan een dergelijk programma-onderdeel? En wat zouden jullie dan het liefste zien? Het is redelijk kort dag dus ik weet niet wat we allemaal kunnen regelen, maar niet geschoten...
Ik heb een polletje gemaakt met wat opties, maar extra suggesties zijn ook welkom, dan plaats ik die erbij. Dank voor de input!
Luisterdag Alphen-> Poll: extra programma-onderdeel?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
-
- Beheerder / Sysadmin
Re: Luisterdag Alphen-> Poll: extra programma-onderdeel?
Om rekening mee te houden: zodra iets aan een poll wordt veranderd, vervallen alle uitgebrachte stemmen.
-
- Ook commercieel actief
Is er iets veranderd dan en hoe stem ik dan opnieuw?

Fusion Filterdesign
-
OK, dank voor de tip, dat wist ik nietMarp schreef:Om rekening mee te houden: zodra iets aan een poll wordt veranderd, vervallen alle uitgebrachte stemmen.
Eh, ik heb 10 sec na het starten van het topic iets veranderd, daarna niet meer...En ga dat dus ook niet meer doen...ds23man schreef:Is er iets veranderd dan en hoe stem ik dan opnieuw?![]()
-
- Beheerder / Site Admin
Ik heb wel zin in een potje "sneller dan shazam". Leuk voor tijdens de lunch ofzo
“If it measures good, but sounds bad, you're measuring the wrong thing." ― Dr. Richard C. Heyser
-
Het resultaat is duidelijk en geeft goed richting voor wat we eventueel volgende keer kunnen gaan doen. Het heeft in ieder geval voor de korte termijn duidelijk gemaakt wat we dit jaar niet gaan doen...
Dank voor de reacties!
Dank voor de reacties!
Terug naar “DIY Events door leden”