De Thorens laat ik liever in de huiskamer staan.
Zo te zien is het wel een beperkt programma. Kan nog wel wat bij.
We kunnen ook een uurtje later beginnen

Willen er nog mensen gaan eten bij de Lelie in de avond?
Moderator: Beheerdersteam
RobertD schreef:Willen er nog mensen gaan eten bij de Lelie in de avond?
RobertD schreef:Willen er nog mensen gaan eten bij de Lelie in de avond?
Pjotr schreef:RobertD schreef:Willen er nog mensen gaan eten bij de Lelie in de avond?
Yup, altijd gezellig en de keuken daar prima
mikekiwi schreef:Er is nu 1 draaitafel aanwezig, ik laat even aan jou het oordeel om hem al dan nietmee te nemen. Er zijn andere bronnen (cd/stremaing
op dit moment start de eerste luistersessie om 11:00uur, maar er komt wellicht nog wat aanvulling vanuit Shadow en Arno. In overleg ga ik dat dan aan het begin of aan het einde van het programma inplannen.
Ik ben er sowieso vroeg, maar zal vandaag/vanavond dus ook nog even een min of meer definitieve versie van het programma uploaden. Houd dit topic dus in de gaten...
Jan Geert schreef:Even de obligate reminder:
KABELS!
zo dat hebben we ook weer gehad
ray5150 schreef:
Ik kan met de bedrijfsbus komen, heb 2 kilometer van deze achterin liggen.![]()
https://www.coaxkabelwinkel.nl/product/ ... _hONDHQbL8
molekuul schreef:Ik kan mijn micro seiki draaitafel ook meenemen, gaat in de verkoop!
mikekiwi schreef:molekuul schreef:Ik kan mijn micro seiki draaitafel ook meenemen, gaat in de verkoop!
Mag zeker, heb jij er ook een phonovv bij zodat we hem aan kunnen sluiten op een amp zonder phonostage?
Jahoor, neem wat leuks mee, ik neem ook wel wat vinyl mee3kes schreef:En platen? Mijn collectie is nog niet heel enorm maar kan wat mee brengen.
Henkjan schreef:mijn OOOB's zijn niet meer nodig zie ik.
prima, dat scheelt weer sjouwen
tenzij iemand ze wil kopen natuurlijk
Shadow schreef:Hier ook, maar dat past niet op 1 foto
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten