Walt schreef:......cavia praat ten zeerste verboden, maar wat zie ik daar op de foto’s bij Tony zijn set...
Ze hebben de hele dag niets gezegd.

Moderator: Beheerdersteam
Walt schreef:......cavia praat ten zeerste verboden, maar wat zie ik daar op de foto’s bij Tony zijn set...
Shadow schreef:Walter je bijdrage dit jaar is weer bijzonder constructief
knuisje schreef:Tony, heb je misschien (ergens) een lijstje van de CD's die je hebt gedraaid? Ik vond het hele fijne opnames.
Thomox schreef:Ik haak op Peter in... @Hans B, wat was de band/artiest van de mooi speelse lage altsax?
GerardJ schreef:Ik heb weer (weet niet eens meer de hoeveelste keer) enorm genoten van deze Bredase ZBA-dag. Het leuke is als je op zo'n dag weer iets op pikt om ook eens te gaan uitproberen, zoals het etsen van aluminium op mylar zoals WrineX dit doet. Dit is ook interessant voor zelfbouw AMT's.
Jan, voor jouw weer grote complimenten voor het organiseren van deze dag.
Kappa7 schreef:Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Gervenja Bedankt dat ik de dac op jou set kon laten horen.
Je hebt een erg fijne set die erg lekker muziek maakt.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
IMG_20180610_160312243.jpg
Bert61 schreef:Kappa7 schreef:Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Heb zelf helaas niet veel kunnen luisteren naar andere systemen maar wat ik gehoord heb was weer van hoog niveau.
Vrijgezel zeker ?
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen
WrineX schreef:Bert61 schreef:Kappa7 schreef:Was weer een leuke dag en heb weer genoten.
Vrijgezel zeker ?
Of tijdelijk daar weg gezet ? mn lief zou me vriendelijk doch dringend verzoeken om dat als de wiederweerga op te ruimen
wat zie jij dan ? ik zie niets. gewoon spullengeen rommel ofzo. kan je wel een foto sturen van wat echt niet zou kunnen .... hihi ik vind dit schappelijk
motoindo schreef:Naast 3D geprinte baffles spreken deze reflex poorten ook wel tot de verbeelding, via de Facebook extreme diy groep....
FB_IMG_1529079413170.jpg
Bert61 schreef:WrineX schreef:Bert61 schreef:
Vrijgezel zeker ?
wat zie jij dan ? ik zie niets. gewoon spullengeen rommel ofzo. kan je wel een foto sturen van wat echt niet zou kunnen .... hihi ik vind dit schappelijk
Vind ik ook mooi spullenMaar ik ben niet de baas in eigen huis
Bert61 schreef: Maar ik ben niet de baas in eigen huis
asterduc schreef:wat was ik er graag bij geweest, maar die dag kon voor mij echt niet!
Volgend jaar dan maar weer.
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten