knuisje schreef:Ik neem nog mijn GU50 SE buizenbak mee.
Shadow schreef:Mijn CA komt dus ook mee![]()
mooi, wat extra versterkers maakt het altijd makkelijker in te delen.
een paar extra CD spelers zou ook geen kwaad kunnen denk ik
Moderator: Beheerdersteam
knuisje schreef:Ik neem nog mijn GU50 SE buizenbak mee.
Shadow schreef:Mijn CA komt dus ook mee![]()
Geenius schreef:Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
WrineX schreef:Oh ik neem nog 2 maten mee en daarvan neemt 1 misschien nog een heel klein setje hybride planars mee , mits we die af krijgen voor die tijd
versterking + bron ook meenemen neem ik aan als je speakers mee neemt ?.... beetje gekke vraag misschien
Henkjan schreef:Geenius schreef:Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
zouden jou speakers ook gebruikt mogen worden icm met wat mooie zelfbouw amps?
zo ja, zijn ze vriendelijk voor buizen?
Geenius schreef:Henkjan schreef:Geenius schreef:Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
Ook geen probleem![]()
Het rendement is crica 91dB / 2,83 volt:
Twenty-Five_SPL.jpg
De impedantie is vrij versterker vriendelijk. Ik kan wel een LCR netwerkje maken om de piek bij 1800Hz vlak te trekken:
Twenty-Five_IMP.jpg
Geenius schreef:Henkjan schreef:Geenius schreef:Ik neem mee de "Twenty Five" luidsprekers aangestuurd door een Marantz PM-6006 met als bron de Marantz CD-6005.
Twenty-Five_26.jpg
Ook geen probleem![]()
Het rendement is crica 91dB / 2,83 volt:
Twenty-Five_SPL.jpg
De impedantie is vrij versterker vriendelijk. Ik kan wel een LCR netwerkje maken om de piek bij 1800Hz vlak te trekken:
Twenty-Five_IMP.jpg
Pjotr schreef:Mwah zo'n piek in het midden zou hem op een gemiddelde buizenversterker toch wel een steviger mid-hoog geven en wat meer forward doen klinken. Het is juist met dit soort sprongen dat de ZBA-CA geen krimp geeft.
Barry2001 schreef:JAGeorge heeft zich al aangemeld voor de luisterdag, wellicht wil hij z'n full blown Pearl meenemen
Kappa7 schreef:Barry2001 schreef:JAGeorge heeft zich al aangemeld voor de luisterdag, wellicht wil hij z'n full blown Pearl meenemen
Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?
een paar extra CD spelers zou ook geen kwaad kunnen denk ik
Kappa7 schreef:Barry2001 schreef:JAGeorge heeft zich al aangemeld voor de luisterdag, wellicht wil hij z'n full blown Pearl meenemen
Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?
Henkjan schreef:een paar extra CD spelers zou ook geen kwaad kunnen denk ik
Henkjan schreef:Kappa7 schreef:Barry2001 schreef:JAGeorge heeft zich al aangemeld voor de luisterdag, wellicht wil hij z'n full blown Pearl meenemen
Gervenja heeft een Gerrard 401 mee
ds23man schreef:Ik heb mijn eigen internet bij me:
https://www.bol.com/nl/p/tp-link-archer ... _role%3Din
Werkt als een trein met Roon en Tidal, 10 keer sneller dan mijn adsl lijn.
gervenja schreef:Henkjan schreef:Kappa7 schreef:Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?
Gervenja heeft een Gerrard 401 mee
Ik heb er wel een mc element in zitten maar ik neem ook een trafo mee. Zou dus op de parel moeten werken.
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten