Hoi Dames en heren,
De stront heeft de ventilator geraakt. Beheerster heeft de groep, welke de optie op die dag had, gevraagd voor een oplossing of mee te denken met haar oplossingen maar deze stelt zich ineens enorm star op; nee, ze houden die optie op die dag open, nee ze zeggen niet of ze er gebruik van maken en nee een andere ruimte lukt niet. Ze gaf aan dat hoe meer ze probeerde het op te lossen via hen hoe starder (is dat een woord?) ze werden. Had gewoon geen zin zo
Omdat ik echt niet wil dat er een andere groep door de luisterdag heen wandelt heeft ze voor gesteld om het tarief flink te verlagen en ze hoopt heel erg dat we met zijn alleen een andere zondag willen kiezen.
Zondag 20 mei, in het pinksterweekend was nog mogelijk. Ook 10 ( niet 20) Juni is eventueel mogelijk. A
ls dit een slechte keus is wil ik nog wel aan haar vragen of ergens in Juni nog ruimte vrij is op een zondag. Ikzelf zit in die periode ook vreselijk druk met verjaardagen (van de 2 oudste zoons) dus 20e Mei is voor mij de beste keus eigenlijk.Laat me even hieronder weten wat jullie er van vinden. Ik heb alle begrip ervoor als er mensen nu niet meer komen, een dikke maand ervoor een datum veranderen is niet goed dat begrijp ik ook.
groetjes
jan

EDIT: zojuist nog even contact gezocht, 20 Juni is ook nog mogelijk.
EDIT 2: ik bedoel 10 juni