dre schreef:Moest ik nog een CA amp meenemen?
Als u wilt, graag. C1 even CA-en.
Moderator: Beheerdersteam
dre schreef:Moest ik nog een CA amp meenemen?
Barry2001 schreef:dre schreef:Moest ik nog een CA amp meenemen?
dre schreef:Barry2001 schreef:dre schreef:Moest ik nog een CA amp meenemen?
Prima!
Pjotr schreef:Zuinig op zijn dan, dat is nog eentje uit de goeie tijd met die top vertegenwoordiger toen. Hoe heet ie ook al weer? Oh ja, ene Jobs. Van computers wist ie zelf niet zo veel, wel wat te verkopen was.
nou, waar blijf je?Wowly schreef:Is er nog ruimte voor een Brabander? ik wilde al jaren komen luisteren en heb vandaag pas de gelegenheid....
Shadow schreef:Ik kom er net achter dat ik geen kaartlezer heb en ook geen snoertje om de camera leeg te plukken![]()
Heren het was weer een genoegen om jullie allemaal weer in levende lijve en blakende gezondheid te ontmoeten![]()
Barry, je hebt ons weer getrakteerd op een prachtige dag met genoeg te luisteren, voelen en kijken voor iedereen![]()
Ik heb lekker een hamburgertje bij de Straatburger gegeten en daarna in bijna 3u ff naar huis, autotje afgetankt, uitgeladen en nu zit ik te genieten van een herfstbokje![]()
![]()
![]()
audiovorden schreef:Leuke middag gehad. Was voor mij de eerste keer dat ik op de luisterdag was. Ongedwongen sfeer en leuke locatie. Meeste tijd in de luisterkamer van Daudio doorgebracht. Daar klonk muziek en leuke interactie met toehoorders. O.a mogelijkheid om je eigen meegenomen eindversterker aan te sluiten op de C1 speakers. Daaruit bleek dat deze speakers geen alleseters zijn.
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten