Leeuwarden schreef:Waardeloos spul dat Appel gedoe...
Jij bent toch nog steeds een van de Mohikanen er mee?

Moderator: Beheerdersteam
satefan schreef:Ik ben helaas zaterdag wat beperkt in het aantal spullen dat ik mee kan nemen. Is er iemand die voor luidsprekerstands kan zorgen? De speakers, eindtrap, dac en laptop kunnen wel mee denk ik.
grussen,
Stefan
Pjotr schreef:Moet even kijken met de familiare planning as weekend (verjaardagen), maar in principe ben ik ook present.
Barry2001 schreef:satefan schreef:Ik ben helaas zaterdag wat beperkt in het aantal spullen dat ik mee kan nemen. Is er iemand die voor luidsprekerstands kan zorgen? De speakers, eindtrap, dac en laptop kunnen wel mee denk ik.
grussen,
Stefan
Ik heb wel stands. 60cm hoog, is dat ok?
satefan schreef:Barry2001 schreef:satefan schreef:Ik ben helaas zaterdag wat beperkt in het aantal spullen dat ik mee kan nemen. Is er iemand die voor luidsprekerstands kan zorgen? De speakers, eindtrap, dac en laptop kunnen wel mee denk ik.
grussen,
Stefan
Ik heb wel stands. 60cm hoog, is dat ok?
Top! Ik sta op t rooster voor 10:00 tot 12:00. Als ik ze in die tijd mag lenen ben ik uit de brand geholpen.
esl schreef:Hallo allemaal,
Is er naast het doormeten (tussen 15.00 en 16.00 uur) nog gelegenheid om mijn (bijna bejaarde) zelfbouw speakerjes wat muziek te laten maken op iemand zijn audioset? Laat maar even weten, ik ben er bijna de hele dag....tot zaterdag!
sevenup schreef:esl schreef:Hallo allemaal,
Is er naast het doormeten (tussen 15.00 en 16.00 uur) nog gelegenheid om mijn (bijna bejaarde) zelfbouw speakerjes wat muziek te laten maken op iemand zijn audioset? Laat maar even weten, ik ben er bijna de hele dag....tot zaterdag!
Misschien kunnen we aan het einde van mijn demo wat doen? (Kamer 3 10:00 tot 12:00)
@Barry, Anders eventueel in kamer 6 van 16:00 tot 17:00? mijn versterker / cd speler zijn hiervoor wel te gebruiken.
audiovorden schreef:Ik kom misschien ook even langs. Moet ik mij vooraf hiervoor nog opgeven?
gr. Lourens
2SK135 schreef:Hoi Barry,
Ik kom zaterdag ook, maar mijn Audio en Techniek A80 monoblokken zijn te groot en te
zwaar ( 65 kg per stuk ) om mee te nemen in de trein.
Jan Willem
Terug naar “DIY Events door leden”
Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten