Allemaal bedankt voor zowel de organisatie van deze dag en de gezelligheid. Voor mij de eerste keer op een ZBA luisterdag, maar erg goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Wel even wennen om de forumnamen aan de echte namen te koppelen. Onwijs leuk om weer andere muziek te horen, hoewel t lastig is om niet in de muzikale cliches te vervallen natuurlijk. Maar, ik heb maar 1 keer Diana Krall opgezet. Voor mijn doen best een prestatie
Ik vond t echt geweldig om alle andere creaties te bewonderen, daar krijg je gelijk inspiratie van.
Ook leuk dat de Seas monitoren gewaardeerd werden. We (mn maat Rene en ondergetekende) kregen gedurende de dag een aantal malen de vraag (van forumleden en niet-forumleden als ik t goed heb) of deze kasten 'leverbaar' zijn, of zelfs de hele luidspreker zoals deze vandaag speelde. We zijn niet commercieel actief, hoewel er voor de bekende broer, collega en vriend/kennis wel eens een setje gemaakt is. Maar, in overleg is natuurlijk dat wel bespreekbaar. (Dit schurkt tegen de regels van t forumgebruik aan denk ik

)
Boemeltje schreef:Set die voor bij het beste klonk en die het best gebalanceerd leek te zijn waren de speakers van satefan. Toen die vier units begin van de middag stonden te blazen was ik echt verbaasd: zo'n mooie balans met zulke relatief kleine units.
Van dit soort reacties wordt je natuurlijk blij, hoewel t filter eenvoudig is qua opzet, is er veel tijd in de fine-tuning gaan zitten, soms vraag je je af of je nog bezig bent te verbeteren of dat je met bezigheidstherapie bezig bent. Voor de duidelijkheid, hoewel er 4 van deze monitoren aanwezig waren, speelden er uiteraard maar 1 set tegelijk.
Nogmaals iedereen bedankt voor de geslaagde dag!
Satefan
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.