Voor mij was het een perfecte locatie, fijn dat we al het bericht hebben dat dit volgend jaar weer kan!
Dank aan Wowly die me de gelegenheid gaf mee te doen ondanks het commerciële tintje dat onvermijdelijk kleeft aan mijn bijdrage. Maar ik stond daar niet om te verkopen, gewoon om mee te genieten en jullie te laten horen wat je kan bereiken met open baffle en goede drivers. Jullie weten dat ik nog altijd bereikbaar ben voor vragen over je eigen projecten.
Ik hoop ook dat sommige hebben meegekregen van hoe de bron van de toekomst eruit ziet: een computer die streamt en via een netwerk interface direct de dac in gaat. Je ziet dit steeds meer verschijnen, dat een mini streamer (raspberry PI) direct ingebouwd wordt in de DAC en via de kortste signaalweg op de PCM of DSD interface van de DAC chip wordt gekoppeld. Daarmee ben je bijna terug bij de CD-speler, met het verschil dat de CD/SACD transport is vervanger door een netwerkstreamer endpoint.
Ook ik heb genoten van de presentatie van Reinout, die van Guido, de jongens van MFB (mooi product dat langzaamaan steeds meer volwassen wordt), het kunnen bewonderen van de nieuwe ncore plate amps van ds23man en natuurlijk het gezelschap van alle andere aanwezigen en de zoute pizza's

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal. Albert Einstein (1879 - 1955)