Heren ik heb net even gekeken of het gelukt is om eruit te komen qua kosten maar het ziet er prima uit!!! Gaat wel lukken denk ik dus een pak van mijn hart.
Voor degene die een pils of cola hebben genoten, ik wacht even af wat de kosten zijn en zal dit zsm in dit forum zetten dan betaal ik alvast de rekening, als jullie het dan naar me willen overmaken wat je je nog kunt herinneren dat ben ik blij. Maar tzt, eerst even afwachten dus.
Zegt mijn vrouw zojuist: jan heb JIJ die pizza's besteld????? Hahaha! Stonden de lege dozen nog naast de voordeur die ik nog moet opvouwen en wegbergen zodat de papierman ze tzt kan ophalen

Ik moet eerlijk zeggen: het was ALWEER de moeite waard. Wat zijn jullie toch een leuk type mens! Nadia de gastvrouw was helemaal in de wolken. Ze zei dat ze jullie zo aardig vond, en ondanks dat ze op haar manier nederlands sprak had ze helemaal niet het idee dat jullie dat anders of gek oid vonden. Ik gaf aan dat we volgend jaar weer wilden komen en ze zei meteen " dan vraag ik aan Tamara of ik weer jullie gastvrouw mag zijn!"..... dus jongens: hard stikke mooi!!!! Volgend jaar wilde ze ze salade voor jullie maken....
De ruimtes waren superbe! Dit is echt een hele fijne lokatie qua akoestiek, omgeving, buiten. Ik denk dat we de jackpot hebben nu. Had graag mijn eigen speakers nog gehoord in deze omgeving maar helaas, zoals altijd veel te druk voor mij.
Waar heb ik van genoten?
De proto's van Jeroen. Kostbare set dus de lat ligt hoog maar eigenlijk valt er weinig kritisch over te zeggen. Kende de muziek van Jeroen niet goed genoeg en toen er Roger Waters werd gedraaid was ik er niet bij

. Je hoort de opname's echt vreselijk goed!!! Op deze manier is het denk ik makkelijk reviewen (van versterkers, bronnen, opname's etc.)... waarom moeten zulke dingen toch altijd zo kostbaar zijn? (auw) Maar petje af jeroen, je bent echt een tovenaar geworden nu.....
De Mfb's van Motoindo: heel ander kaliber (en prijskaartje) waar wat een ongelofelijk goed commercieel haalbaar product. Mooi om te horen hoe vreselijk moeilijk het is om dit toch levensvatbaar te maken. Ik vind deze eerste sets al ongelofelijk klinken, ik gun jullie van harte het succes want aan commitment ontbreekt het niet aan Chris/Chris en Arjen. Het luisterkamertje was echt op jullie mini's lijf geschreven. Grappig genoeg hebben jullie de hele dag kunnen draaien in dat kamertje omdat er geen anderen waren die er gebruik van wilden maken

Ik hoop echt eens met jullie product te mogen werken; ik ga daar veel vragende gezichten mee krijgen (huh, komt dat uit dat kleine ding???? waar is die sub????) en dan gerwoon rechtsreeks via de mini-jack van de foon op die speakertjes hahaha!!
Club27 met open baffles: zij hadden een stylistisch erg fraaie set meegenomen met een enorme potentie (grote mid = mjammie!!!) met een heel fraai klein buizen versterktje waar heel veel uitkwam. Nivo was vandaag erg hoog dus deze set kwam net niet lekker eruit, bleven wat aan de kasten plakken vreemd genoeg, echt hel gek. En het lag niet aan het enthousiasme van de makers!
Set van reinout: net zoals jeroen, hij weet wat ie moet doen om muziek te maken. Jasses wat klinkt het altijd tranentrekkend goed bij hem. Daarnaast is ie een topgozer dus SUPER dat ie er weer bij was!! Ben even kwijt hoe je VV hette, met die hilarische silkscreenteksten hahaha!!! Humor uit california.....
Shadow zijn setje was ook echt heel erg fijn om naar te luisteren. Vond ze ook erg commercieel: klein, lief, handzaam met een supergeluid wat eruit kwam......
Hoorde Leo zijn speakers ook nog ff flink aan de bak gaan (love it!!!!), HJ zijn vintage flipsen konden heerlijk los in de grote ruimte!!!, en ik heb helaas veel niet echt geluisterd

Gerhard en de heren van Hypex die er nog flink aan hadden getrokken om de proto's te vervolmaken. EN dan nog zo'n pokke eind rijden, Gerhard petje af hoor
Pizza was weer lekker, gastvrouw was perfect, weer was (te?) goed, gezelschap was weer EPIC. Hier doe ik het voor. Ook volgend jaar weer! Wat een perfecte ruimtes hebben we nu. Gaan we nog veel plezier van hebben.
Speakers van knuisje waren voor een prikkie te koop (jeuk jeuk in mijn portomonnee!) waarschijnlijk gaat iemand anders er erg blij van worden!
Nogmaals: allemaal dank jullie wel, en Guido in het bijzonder. Jullie hadden vast niet in de gaten dat ik er niet veel van snapte ondanks mijn intelligente blik

Maar ik hoorde het wel allemaal prima zeg, was echt leuk. Ik begreep van Guido dat hij het ook leuk vond en dan ben ik ook blij!
Ga nog nagenieten met/van dit draadje en het liedje van Steve Wilson " routine" op de achtergrond
(dank je jeroenski!)