Fotoreportage!!
Na het ontbijt de auto volgeladen en om 7:15 vanuit het zuiden richting Hengelo gereden. Eenmaal aangekomen, was er nog weinig hulp nodig om stoelen en tafels op zijn plaats te krijgen. We mochten meteen onze spullen naar binnen verhuizen en opbouwen.
Alles aangesloten? SPEULUH MAAR! Wat een eer om de Pass Pearl full blown te voorzien van een "stem"

Wat een verschil met wat ik thuis heb staan
Wat ik wel moet zeggen. [zeikmodus]Jammer dat er bij de eerste plaat van ZZ TOP(George had de plaat kapot geluisterd zei hij zelf) er meteen iemand begon te klagen over het feit dat er iets misten in de gitaren. Hij had namelijk, een aantal weken geleden in Duitsland een set van 150k gehoord. Dat klonk absoluut geweldig volgens hem!

[/zeikmodus]
Wat wel opviel is dat ik deze persoon toch meerdere malen nog in de kamer heb zien zitten. Dus zo slecht vond hij het waarschijnlijk niet
Na een aantal platen gehoord te hebben, eens bij de buren(TubeAmp) gaan kijken. Daar kwamen ook fijne klanken vandaan. Wat een puike installatie, die open baffle's stonden me wel aan. qua hout constructie kan het bijna niet simpeler

, maar door de meerdere lagen multiplex een prachtige look.
Het filter daar in tegen, was hele ander koek!
Hij kon er goed en genoeg over vertellen. Wat, hoe, waar en waarom. De set klonk heel rustig en fijn, ik hoorde elk instrument.
Mocht het thuis ooit door de kascommissie controle komen. dan wordt het zoiets!

Daarna terecht gekomen in kamer 2, Bij Sevenup, die had ik al zien lopen met zijn boodschappenkar VOL met 2 Vintage speakers.
Voor de gesloten behuizingen en de grote kamer, speelde ze erg lekker. We hebben er nog even bij stil gestaan dat deze driver pak hem beet 50 jaar oud zijn

en dan op een set buisjes die prachtig aan het gloeien waren !

Onderweg naar Hans (kamer 2) stuiten we op een opmerkelijk "apparaat"
sevenup schreef:Inderdaad iets soundbar achtigs, en met sub
Daar kwam ook een leuk geluidje uit, hier wil ik nog eens het een en ander over weten!
Aangekomen bij kamer 2 was Bas kwijt, Hans was zelf ook al aan het zoeken. maar Aatv (met zijn commentaar altijd klaar

) Had hem snel gevonden.
Dus de Zuilen wat dichter op de muur gezet en het klonk warempel stukken beter, Hans was blij en AatV verliet lachend de kamer

In kamer 1 stond zoals gewoonlijk het grote spul
Al stond het voor mijn idee wat zachtjes of Zoals Hsmeets al zei, misschien de verkeerde "plaat" gehoord.
Tijdens het afbreken met Marco Bouwer (what's in the name

) over de bouw van de hoorn staan te praten, dat zie je namelijk maar weinig.

Zo rond een uur of 1 kwam René (Reneth) In kamer 3 eens vragen of ze de Coppers mochten gebruiken als sprekers in kamer 6. Met alle genoegen natuurlijk!!
Nu ging er een draad van de inschakel trafo los, dus uit versterker.. slecht gesoldeerd?

Na wat rond vragen kwam Barry met een top plan! Hij ging thuis even een soldeerboutje halen! Nogmaals dank daar voor! Toen kon het feestje toch nog doorgaan.
Spelen op een A Versterker 2 x 30W

Later in de middag stond in kamer 4 Reinoud?(rdv300b833) met een 2 x 2.6w versterker. Klonk zeer fijn, maar wat me nog het meeste bij is gebleven. Is dat hij zo blij was met zijn klipsch speakers en zijn voorversterker, die hij op de kop getikt had

Dan nog iets nieuws voor mij! De Electrostaten aka "De hortdeuren"
Wim was ze nog aan het aansluiten. Hij kon het fijn uitleggen hoe hij het gemaakt had. De klonken als een koptelefoon, heel bizar effect.
Verrassend veel laag, wat ik niet verwacht had. Een stel behoorlijke trafo's erbij

Al met al weer een leuke geslaagde dag en stiekem weer veel geleerd en bevestigd gekregen. Zeker de moeite om een retourtje Hengelo te doen. In de auto werden al de plannen gesmeden voor Breda!